星期六, 4月 23, 2011

6ixty 8ight ♥ 可愛女生





之前睇見其他 Blogger 介紹過呢個 6ixty 8ight 既內衣品牌,心動心動,上星期趁係尖沙咀有時間就去左睇下!(係LCX內)

原來佢唔只係賣內衣,由內到外都有,不過我去係為左睇靚靚既 Bra 同 Under ,不過都有試到便服!買多一件 T-shirt 添唷~敗敗敗敗~~~~~~~

最近睇左一本書,話男人係視覺型的,女人係男人面前形象可以係百變的,你可以一時係性感的,一時係好 CUTE,一時可以走純情路線,男人都係鐘意新鮮感,有朋友仔會話:「我老公唔興呢啲野架」well... 首先你要試過先知,佢係咪真係唔鐘意先..... 又有朋友話好浪費呀,買咁靚著一兩次又換,但書裡面都有講話,其實女仔應該每個月都固定一啲錢係作出呢一項既投資!而且我覺得男人都係善忘的,你可以一月著呢一套,過多三個月又著過,咁咪唔會話駛好多好多錢囉!(除非你個男人係好好好好記性啦!)



呢個款有啲 Cute ,格仔加 Lace ,仲有少少 design 野添!




價位都相宜呢!不過真係每個都要試上身,因為每個個 cut 都可能唔太同,要試上身先可以知岩唔岩自己!

我之前睇過一篇講日本女生既報導,話佢地如果個日臨時有約,佢地真係會放工即刻去買件靚內衣先去見人,雖然件內衣未必會曝光,但係有時,我地女仔著一個靚既內衣,心情都會有所轉變,香港女生加油唷,雖然我地未必個個都樣貌標緻,呢要做細節美女唷,內衣呢啲野,係其中一項好重要既細節黎唷!

講返 6ixty 8ight,其實佢既野,質素唔錯,但唔知個日係咪我太早去,啲 sales 姐姐未 Warm up ,有啲黑面呢,好在後來另一個態度好好!

大家記得做埋 Member ,雖然冇折,但係可以儲分黎換野 (我唔記得換乜了!) ,新 member 仲會有迎新 un un 添唷~~~~

P.S. 好多朋友問閃閃係咪得LCX 有,唔係架!SHATIN 都有分店架!
如果你今日同聽日都唔得閒,唔緊要,佢OPEN SALE 係6-8號,但係我諗到時仲多人過MEMBER DAY 喎!
而且個優惠唔同架!MEMBER 就係滿198蚊送BIKINI,但OPEN SALE 就係198蚊加68蚊換購BIKINI!
而且ON SALE 其間冇得做MEMBER,所以你想要個MEMEBR 優惠就EMAIL 我啦!過左MEMEBR DAY 記得買返一兩件ITEM 做MEMEBR 啦!^^




閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin