星期一, 4月 18, 2011

"蘋果的化妝箱"呈獻 - 迪士尼星級 Fans Party ♥ 閃閃成為星級貴賓




好開心唷!能夠參加「蘋果的化妝箱」既迪士尼星級 Fans Party,閃閃唔係第一次去迪士尼,但星級體驗就係第一次呢,多謝 Meling & 迪士尼呢!

相呢,影左四百張,對我黎講真係好誇張,只係睇相執相出黎都用左唔少時間,但睇返啲相都好開心呢!

奇妙之旅開始囉,首先每人派有一份「星級禮遇套裝」,呢個套裝係你同我都有機會得到,因為每日都係係「星級禮遇套裝」派發點派發,入面包括有:星級徽章、星級演藝人員表揚卡及「Hi-5手冊」的「星級禮遇套裝」。當掛上星級徽章,即可成為樂園的「星級貴賓」,體驗驚喜倍增的「迪士尼星級款待」奇妙時刻!

「星級禮遇徽章」每天於開園後限量派發,派完即止。




大家都帶好左星級徽章,準備開展星級款待既奇妙時刻啦!




一入到去,大家都去左睇賣帽既檔口,無他既,因為真。係。好。晒。呀!
所以去迪士尼要做足準備!
但仲有好多可愛既頭飾,大家忌唔住囉黎把玩!




行到無耐,就有第一個驚喜啦,係管樂團列陣演出,個個隊員笑容滿臉,演奏一首首悅耳動人既音樂。



我地仲同樂隊影合照添!



之後另一個驚喜,就要認住呢個牌啦,換上 5 周年華麗裝束的迪士尼朋友和演藝人員,會以 Hi-5手勢歡迎賓客。首次在香港迪士尼樂園現身的奇妙仙子會與賓客見面和拍照。星級貴賓亦可根據「Hi-5手冊」內的提示到達5個指定地點,參與「Hi-5奇妙時刻」,奇妙時刻隨時遇上。




今次係邊位演藝人員呢?登登登登登登登

黎緊啦~~~~~~~




好開心唷,影相既時刻唷!




我地仲影左大合照添唷!(見到我戴晒帽咁,好有準備架!)




另一個「星級貴賓」既優待,就係會有演藝人員囉住呢啲框框同特別既牌比我地影相!






其間遇上演藝人員同埋一啲特別既野,我地都一齊影合照。






好啦,另一個要同大家介紹既「星級通行證」,係啲乜東東黎呢?
其中一項就係可以參加星級啟航,首先要去指定既VIP 區憑票入場!




仲每人派一個手掌!



然後就準備飛天巡遊星級啟航啦



呢個活動係係飛天巡遊前開始,目的係想賓客感受一下巡遊時兩旁既遊客一齊SAY HI 既氣氛~
我覺得有點似運動員進場咁!好 HIGH 呢。



之後我地仲可以係VIP 區,等待飛天巡遊既開始添!等等等等等~~~~~



黎啦黎啦~~~~







呢個花車好靚!!




係巡遊其間,仲有一個小時段比我地走出VIP 區,係巡遊隊伍中影相添唷!




之後我地去左玩森林河流之旅,因為今日係星級 Fans Party 既關係,我地包船添唷!




船長好風趣幽默,令我地既旅程份外開心同刺激。




未上岸前,我已經被呢個牌仔吸引左,原來係驚喜之一呢!




買左星級通行證既朋友,呢個又係另一優侍了,可以優先進入場地,今次我地就係睇「獅子王慶典 」!

未開始前既燈光效果好靚唷~~~



載歌載舞,好熱鬧咁演繹一個故事!





呢一幕好浪漫咁!




之前我地去左小小世界,唉...我又係第一次去,上次我黎迪士尼一定係好趕... 仲乜咁多地方冇去?



入面真係好色彩繽紛,年尾同柏宇黎既時候,一定要黎呢個!






驚喜又黎啦!係出口處,準備左用貼紙砌成既圖案呢!



時間好趕,我地要去趕去一個地方啦!帶上手帶先!



原來係城堡亮燈呢!有左呢個手帶,就可以係VIP 區舒舒服服等睇!(詳情)




亮燈啦~~~~



亮完燈,我地就返去呢樹!



已經有迪士尼既公仔,等住同參加左「閃亮城堡‧煙花晚餐」既賓客拍照,工作人員仲好細心添,睇下我下面兩張相,一張太暗,佢開返閃光燈黎再影!(「閃亮城堡‧煙花晚餐」每位HK$300,預訂人數2位起)





影完相,又係時候出去睇煙花了!不過我影相技術唔好,呢張已經比較好了!=.=



之後就返去食飯,啲送份量好多呢~~~~~~~~~




後記,今次真係玩得好開心,有PR 沿途講解,真係令我對迪士尼認識不少,相影左超多,呢篇我諗係我開BLOG 以來,最多相的一篇文章,以下仲有其他相。
多謝 MELING & DISNEYLAND HONG KONG !想體驗星級之旅,可以參考這個網址:
http://park.hongkongdisneyland.com/hkdl/zh_HK/ticketsAndReservations/overview?name=StarGuest2011LandingPage















(冇晒人既迪士尼,真係冇幾可喎....)





迪士尼,BYE BYE 囉,年尾再見!

真係超多相,大家都比個 LIKE 我,謝謝你唷!






閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin