星期六, 4月 09, 2011

GARNIER Challenge ♥ 水潤大挑戰




首先多謝 HKCOSME.COM x GARNIER 既安排,閃閃可以參加今次既水潤大挑戰,唔做過測試,真係唔相信結果原來係咁呢!

PR 們介紹品牌,我自己都冇留意原來 GARNIER 係黎自法國的,除左呢個綠色既水潤系列,其實都仲有好多系列的,大家去萬寧,屈臣氏呀,都可以見到佢地個開架產品喎!我自己都有用佢啲面膜呢!





不過講到保濕產品,well....我認!我都係睇價錢去估佢既功效,雖然有時都有便宜又好用既野,不過有好多保濕產品既時候,又真係冇諗到去買 GARNIER,睇黎 GARNIER既 Marketing 都知道大家有呢個心態,所以先搞左呢個活動呢!

講咁多都冇用,行動最實際,好啦!大家都去試下呢個 ♥ 水潤大挑戰 ♥

見到嗎,有1,2,3,4 共八個格仔,每次可以有兩個BLOGGERS 同時進行,而佢地有工作人員係後面幫我地搽上保濕產品,咁我地就再就個四種產品比評分啦!




工作人員仲幫我地咁多個BLOGGERS 做TEST 時影相,好細心咁影兩三張比我地返去寫BLOG 用添!




之後就香味、保濕、吸收同埋清爽等等,去比評分!見唔見我比NO.2 有5分喎,因為 No. 2 香味最討好!



大家都好認真咁做評分呢,冇左品牌既先入為主,以感受去比評分!



咁多位 Bloggers 都做完測試後,工作人員就去計分,我地就去聽蘋果的化妝箱既 Meling 講解佢試用 GARNIER 既心得,仲有營養師講解飲食既控制添。



之後我地就食啲小食,等個結果。為為食既都食左幾款唔同既小食。








仲試埋佢既水潤凝萃精華,保濕ing......




同埋水潤凝萃保濕水凝霜




好啦!到結果公佈啦!首先公佈價格先!eee...no.2 咪我比香味最高分個個!



其實記得 GARNIER 係法國黎的話,結果真係好呼之欲出呢!而我自己都係比 No.2 最高分,果然原來平野都有好架喎!







多謝 HKCOSME.COM 同 GARNIER 搞呢個活動呢,仲送左四件產品試用添,再同大家分享唷!









閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin