星期日, 4月 17, 2011

Estée Lauder ♥ 美白 ♥ 彩妝 ♥ Workshop




多謝 HKCOSME.COM 邀請,參加 Estée Lauder 既美白 ♥ 彩妝 Workshop,個人黎講,比較鐘意 Workshop 形式介紹產品,因為有體驗有過程,比起只係旁聽,好好多!(又,我唔係記者,唔試過就寫,點同上黎睇我部落格既讀者交代!)

其實 Estée Lauder 既美白系列,我如果唔係試用其他產品既時候都會 Keep 住用,因為我鐘意佢唔乾!(好多美白既成份都會令皮膚乾,已經係混合性偏乾既我太鐘意用!),今次仲有專人教用,真係賺到了!:P

今次 Workshop 係 Time Square 食通天再上一層 Estée Lauder Beauty Centre ,最近我好好好忙 (工作好忙呀~~~) 所以遲到...... 不過好在都係岩岩開始左無耐!





大家睇下我係應該用咩色?



大頭蝦既我,自己都唔知,似係 2 號色!
而用既方法呢,係比較貴啦!用上美白精華兩份+一份粉底!(我之後係屋企用過,真係貼薄好多,唉.... 兩份精華喎.....) 比單獨分開搽係貼好多好多好多!



而眼既遮瑕,就加眼霜..... 好貴....但又係個句,貼好多好多喎!



枱面齊既工具同護膚化妝品!




正面側面睇,唔厚粉但又遮到要遮既地方,底妝好重要架!面部明亮起來了!



其實當日請左其中一位 Blogger 做 Model ,MUA 先化一邊臉比我地睇效果!上碎粉既時候,仲教我地要打平咁用個掃係面上滾動,咁就上到又薄又均勻既碎粉!



到自己化啦,唔知點入手,靚女MUA 幫我化左一邊,揀左好耐冇搽既綠色。因為我內雙眼皮既關係,所以合埋眼比大家睇下啦!




化完妝個人醒神晒!希望有靚女到啦!。◕‿◕。♥ HAHAHAHAHAH~



之後仲送左一枝貨妝既爽膚水同埋 Travel Kit 比我地返去試用添!岩晒啦!我屋企有精華有面霜就係冇爽膚水!



再次多謝 Estée Lauder 同 HKCOSME.COM 呢!

今日好忙,但我得今日得閒清文,希望今日可以出到四篇啦!


閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin