星期二, 4月 05, 2011

iMore x Jill Stuart「春日閃爍化妝班」♥ Oversea Limited Edition





早前係 iMore 既 Facebook 上報名,好 Lucky 咁抽得中可以去呢個 Jill Stuart「春日閃爍化妝班」,但原來同楊貴妃宴撞左時間,打比 iMore 既講話去唔到,但佢地好好人咁話既然抽中左我,只係頭半小時係化妝示範,只要睇到個化妝示範都OK!太好了!我個人真係好鐘意 Jill Stuart 既產品,早前佢既新品粉底 Workshop 我都有報名呢!

上課地點係銅鑼灣港大校外進修中心,一放工就連同有份抽中既 Candy 一齊行過去,去到就見到工作人員係度 set 緊場呢!

最新推出既限量新品(4月1日已經開售了!),Jewel Crystal Eyes (HK$380)

Sparking Morganite ,這組合的顏色係 Jill Stuart 一貫的粉色系列!


試色圖,Jill Stuart 的 eye shadow 一向都好上色,閃閃地,巧靚唷!




另外仲有 Amazonite Dazzle,墨綠色為主調!


這個色調我覺得比較岩做晚妝用!



Petite Jelly Lip Gloss Trio HK$290
Pretty Tutu ,Cheery Whip, Sweet Perfume
三色既 Mini Lip Gloss,岩晒唔同既妝容,細細支岩晒女生帶出街。



好啦,開始上堂了,唔知係咪因而係課室既關係,好似變左學生妹咁!好專心上堂,又係 Makeup Artist Cherrie 呢,上次我去 Jill Stuart for member 既 workshop 都係佢做化妝示範架!Cherrie 首先講完美既底妝先,因為上月 JS 出左新既底妝產品 (相關文章),想化一個靚既妝,完美既底妝係好緊要架!




然後開始彩妝示範了,Cherrie 好細心咁,講解每一個顏色既用法,呢個 Jewel Crystal Eyes 既唔同既顏色就係想做出好有層次感既眼妝!



淺色既眼影可以做返個 Highlight ,加強眼部既輪廓!




大家都知道 JS 既 Jewel Crystal Eyes 係長身既設計,所以入面既工具都比較長身,用起上黎冇一般既咁細枝,方便好多。



完成左啦,其實都唔係太深太濃,原來呢個 colour 都化到春日既妝扮喎!



睇文字係咪唔夠呢,好在 iMore 有短片,去片!







而當日出席既都可以得到一盒 Jewel Crystal Eyes 同埋一枝 Petite Jelly Lip Gloss Trio ,我既係 Pretty Tutu Lip gloss 同埋 Amazonite Dazzle Jewel Crystal Eyes!




首先用墨綠色,搽左係眼窩先!




然後用深綠色搽係貼近眼睫毛位置。


而啡色可以當係眼線用。再加埋淺色既眼影係眼頭既位置,再用返墨綠色黎搽係下眼線尾三份一既位置,就



Petite Jelly Lip Gloss Trio 既 Colour 好岩我,閃閃地,粉粉地,又唔會太深色!



我鐘意個咀仔比較自然,所以呢個 Colour好岩我呢!其實我自己覺得咀仔淡淡地色已經好OK,因為眼妝比較出麻!



再次多謝 iMore 同 Jill Stuart 呢!^^



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin