星期日, 3月 27, 2011

第一次試用 ♥ 石澤研究所出品 ♥ 全效卸妝潔面油 & SQS 高浸透保濕化妝水





雖然平時唔係成日化妝,但底霜呀、BB CREAM 呀、又或者有色既防晒,點都要用卸妝用的產品先落得乾淨,有時化埋淡妝,就更加要用上,所以收到 Citysuper 的 PR email 說邀請試用就一口答應了!




用上大約一個月了 (@.@ 冇一個月都應該有三個星期),係時候同大家報告一下了!

其實我很很很很怕用很油既野,所以傳統唔會乳化的我一定唔會用,雖然我係混合性偏乾既皮膚,但係我都係寧願乾乾淨淨再 on top 加其他護膚品,都唔想洗面用品過份油潤,呢款全效卸妝潔面油,試用過之後,覺得佢乾淨得黎,唔會好油潤,但有保濕鎖水既感覺,仲有淡淡既果香味 (好在係果香,我鐘意果香),多一份討好!




好啦,黎個小測試啦!我冇乜防水防油既產品,最防水防油就係 Bobbi Brown 既 eyeliner gel !



加左全效卸妝潔面油,今次只係搽均左,有少少溶化左...



加左水(因為想試濕左水既效果係咪都可以 remover 到!(因為係乾濕兩用,所以就濕水做測試下啦!)
濕左水,都 Remover 到大部份既彩妝,果然相當不錯!



抺乾再用正常乾卸法,只係輕輕圈就 Remover 得好乾淨,睇下隻手一啲都冇紅到,其實我係冇乜用過力的!過左水之後皮膚好嫩滑咁!




再睇返成份,成份含有葵花油、荷荷巴油同埋植物性鯊烯,可以深層清潔肌膚,因為可以濕手用,所以就算沖緊涼既時候都可以用,潔面油遇水會乳化,帶走污垢而唔會留有殘餘物!



石澤研究所全效卸妝潔面油
250毫升 HK$199







另外仲試用左 SQS 高浸透保濕化妝水,呢個高浸透保濕化妝水,如果你肌膚質素好好,我諗可以用完佢直接用 Cream 就可以完成護膚程序,因為佢含有多種既護膚成份,透明質酸能有效為肌膚注水;膠原蛋白重組肌膚組織,增強彈性,重拾緊緻;而絲瓜則有助萃取及維生素C誘導體鎮靜肌膚,收細毛孔。



質地比較杰身,拍上面上感覺到保濕效果好好,有時潔左面拍左呢個 SQS 高浸透保濕化妝水,過一段時間先搽保濕面霜都唔會感覺到皮膚好乾,我妹妹都話呢個好好用!而且最近我又的確覺得毛孔細左啲呢!((記得用埋頸呀!))



石澤研究所SQS高浸透保濕化妝水
200毫升 HK$120


每月第一個星期四均會舉行LOG-ON 都會有 Thursday 活動。4月份的LOG-ON Thursday 將於4月7日在全線分店舉行,顧客於當日購買日本石澤研究所研製的全效卸妝潔面油或 SQS高浸透保濕化妝水均可即時享有優惠折扣,千萬不要錯過! (全效卸妝潔面油優惠價:HK$189;SQS高浸透保濕化妝水優惠價:HK$110) 如果你有 LOG-ON Super e-Card,記得入錢會有2%回贈架!) (我都要去入多SET 黎用呢~ )






閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

2 則留言:

Jenni 說...

hi 閃閃!
見到你都有benefit bella bamba胭脂, 你覺得如何呢?
我有D失望啊, 因為唔係好起色 >_<

Jennifer

閃閃星小藍 說...

HIHI Jennifer,

HELLO~~~~
我又OK喎~ 覺得好方便又有少少立體既效果。
但係咪要夾埋膚色先會唔會起色?可能你要TRY 下其他COL 呢~

閃閃

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin