星期日, 3月 20, 2011

Nuffnang X SPCA「維護動物權益Blogger運動」



上兩個星期,閃閃去左上水的香港犬隻賽事會,參加一個名為「維護動物權益 Blogger 運動 ♦ 向虐待動物說不!」既活動!

其實我有點怕狗的,但近日的虐待動物真的很層出不窮,所以也要來支持一下這活動!

活動開首先有一個講座,由 SPCA 的 Tony 向大家講解何為虐待動物,其實當中有很多法律既條文,作為一個非弁利團體,佢地真係好專業呢!



好似講到其中一個CASE,有個屋主搬走左,遺留左四隻狗係屋內,有一隻活活餓死,另一隻極度對人類唔信任,最後因為唔能夠馴服,所以最後都要安樂死....萬幸既係,其中兩隻經過 SPCA 工作人員既努力,終於變返健康!

想說的是,這也是虐待動物的一種,是刑事罪行黎,法官可以判入獄的。

大家養得動物,就要對佢地負責任,你可以有好多朋友,但係小動物可能一生只有你OR 你地家人做朋友,佢地會當你地係家人一樣,大家要做個負責任既主人呢!同埋養小動物真係要停一停,諗一諗呢!

大家真係想養既話,大可以去 SPCA 領養呢,個度有好多動物需要一個新既家呢!

完左講左我就周圍影相,呢度地方好空曠,有主人會帶動物黎跑下玩下咁!









Nuffnang 仲安排左 BBQ 比我地,對住一片草地睇住其他 Bloggers 帶黎既狗仔,過左一個好開心既下午呢!



現場仲有可以買 SPCA 既野,小小既捐款可以幫助佢地既運作呢!



最後大家影左張大合照呢!



仲安排左小禮物比我地,因為我朋友養狗,所以我轉送左比朋友!



多謝 Nuffnang X SPCA 既安排呢,雖然我冇養小動物,但睇見一啲虐待小動物既新聞我心都會好痛,希望大家明白,動物都係一條生命黎,要好好愛惜佢地唷!




閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin