星期六, 3月 26, 2011

Very Lucky ♥ 40th Starbucks Party ♥ You & Starbucks it's bigger than coffee



多謝不眠王子既邀請,閃閃可以同埋♥ 點點& Babyalpha♥ 一齊出席 Starbucks 四十週年派對!以往曾經出席過 Starbucks Blogger Events (相關文章),今次當然係有唔同啦!因為四十週年麻,有飲開 Starbucks既,都留意到佢地轉左 Logo 呢!



當日 Starbucks 靚靚 PR 都有講關於 Starbucks 點解要轉 Logo,但在場朋友仔可能太興奮,大家都雞啄唔斷,真係好難聽得清楚!(其實每次出席品牌活動,有主持OR 嘉賓講緊野既時候,大家都會傾計,我覺得細細聲都還好,但有時真係因為咁聽唔到人地講野>.<,其實我地應該要尊重返個講者!),但隱約聽到話因為其實而家 Starbucks 唔只係賣 Coffee,業務多元化左,所以簡化左個 LOGO,令 Starbucks 唔單單係 Coffee 文化咁簡單!

每次去旅行,我都會係當地 Starbucks 飲一杯 Mocha,然後買一隻當地既隨行杯,係一種紀念來,這次的 Party ,見到咁大隻 Starbucks 杯,即影!



Starbucks 既員工同我地講解品嚐咖啡既程序 (手勁震,當日個人唔多妥,成日都問非所答!失禮晒@@)



每人都會有一杯 Black coffee 去感受一下!(見到枱面已經有美食嗎.....@@)



原本大家好擔心好肚餓,只係飲咖啡, No No No ,靚靚既 PR小姐已經為我地準備左多款既小食,一定唔會餓親大家架!(有啲仲要同人SHARE 先食得落添唷!)

未開始介紹前,大家都圍住啲甜品影影影!首先要餵飽相機先!



好啦,等閃閃同大家介紹下啦!

首先係我面前既係呢個士多啤梨撻 (HK$28)


我個人覺得呢個幾好味呢,未食視覺已經囉晒分!士多啤梨少少酸,幾開胃!


另一未食先搶鏡既就係呢個 Starbucks 40週年朱古力蛋糕 (HK$32)﹐見佢成個朱古力太空館咁既款,已經覺得好好味!



同 Baby Share 左半件,切開黎睇好有層次,以為好甜啦,出奇地唔太甜,好好味,正如靚靚 PR 小姐講,水準同酒店有得 Fight!只係賣 HK$32蚊!抵食好味 ♥ ♥ ♥ 呢個絕對要推介推介!




另一款係係港式醬多變奏而成的花生草莓果醬蛋糕 (HK$28),好食花生醬既朋友仔唔可以錯過呢!




另外一個推介係 Cake Pop (HK$15),據 PR 所講,而家係外國好流行的,方便大家一手囉住 Coffee,另一隻手拎住黎食!粉紅色外層係 Birthday Cake Pop,而白色色外層係 Coffee Cake Pop。



入面有忌廉蛋糕,睇落好甜咁,但對女仔黎講真係又 Cute 又 Sweet 呢!





食完甜食,就到咸點出場了,先來這個醬燒肉丸洋蔥卷 (HK$38),雖然我唔鐘意食洋蔥,不過呢個肉丸既肉味都好重,唔太覺洋蔥味,好味道!飽肚之選!





中東豆蓉素菜卷 (HK$38),呢個我冇食呢....




最後是曲奇呢,左邊係 Double chocolate 右邊係 Chocolate,全部都係即日 Handmade 的,好新鮮呢,帶了點回公司給同事和媽媽吃,大家都不約而同說比起某連鎖專門店更好食!(@HK$16) (相影得很暗...不好意思的說....@.@)




好像沒有介紹飲品呢,其實出了新品,Cocoa Cappuccino !喝了多年 Mocha,大家可以試試這個,加了朱古力的 Cappuccino,好好味唷!^^~~~♥♥♥♥




最後,靚靚 PR 講解禮物包內容,有可以只係畫圖案,但印上全新 LOGO,全世界都未有既 Tumbler ,Coffee 禮卷,仲有新 LOGO 紙杯,入面仲有曲奇添!





最後抽大獎!嘩嘩嘩!都話 Very Lucky ♥♥♥♥ 抽中左HK$300 既星巴克卡呢!coffee coffee coffee .....♥♥♥




今次活動多謝不眠王子, Meling 同埋 Starbucks 既PR 同工作人員們呢!^^

喜歡我這篇文章嗎?按一下 LIKE唷!你的支持是閃閃的推動力唷!



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!


沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin