星期六, 3月 05, 2011

EVERGREEN ♦ Healthy Slim & Oil Flush ♦ 冇西藥減肥產品分享



仲記唔記得,一月既時候,閃閃試食一隻 EVERGREEN 減肥產品(相關文章),本來答應大家,會再出多兩篇文同大家分享,但因為閃閃持成兩個星期都病左,因為食藥既關係,停左一段時間冇食,所以進度比之前預計推遲左,所以搞到而家先再同大家分享。

講返呢段時間既情況啦,其實公關比左啲產品我試食,有提過閃閃都最好食清淡啲,唔好因為有減肥藥既關係,再食多啲!但係呢.... 呢段係咁睇醫生同食藥既期間,兼且新年期間,閃閃食左好多野,係咁食係咁食.... 食冇停,可以一朝早去吉野家買珍菌泡飯食!(係咪好誇張呢@.@) 因為天氣好凍,就真係好想食得飽啲!


@.@ 好鐘意食.....



Review 返上次部份既資料啦!我試食既係 Healthy Slim 同 Oil Flush,30粒既 Healthy Slim,而 Oil Flush 因為係比要食好多野既時候先食,所以唔駛成日食!



每日如果係公司,就食完早餐食一粒,都放左啲係屋企,又係食完早餐就食一粒啦!



標榜係純天然草本,睇返成份都係天然既西方草藥,每種成份都係有唔同既功效,有啲去係水腫,有啲係滑腸等等,我試左成個月,冇以前食過既藥咁搞到我口好乾,手又震,呢個 Healthy Slim 對我黎講一啲副作用都冇,呢樣係我覺得最緊要的!



食到得返一粒啦!

記得上次呢,2011年1月25日,我磅過係126磅,今日2011年3月5日,我究竟幾多磅呢??





126磅 ---> 122 磅

係冇節食仲勁食野既情況底下,都輕左四磅,我真係好 suprise !
我諗如果我食清淡啲,再做啲運動,應該仲可以輕得多啲!




另外 Oil Flush 呢,我只係食過兩粒(放左係公司...@.@唔記得影相!),因為要係食大餐前半小時食,我成日都唔記得!只係有兩次打邊爐同食BUFFET記得食,雖然係排油丸,本來我都有擔心會唔會漏油架?但係佢又冇漏油既情況,基本上同平時冇乜分別,只係佢將油脂吸住,第二日就排出,又唔會話好油膩咁,但啲便便會軟身啲,而且冇肚痛既感覺。

試左成個月,有輕到之餘,又冇副作用,所以我都好放心推介比大家。不過價錢唔平呢,但冇西藥產品,想健康咁減磅可以試下呢個呢!

補充:忘了說,平時我如果節食減肥,一定先減胸先,但今次有減磅但唔係瘦胸!(已經冇乜肉架啦....) 所以我覺得呢個係值得我推介唷!




纖得健 (Healthy Slim) $640/20粒
排脂健 (Oil Flush) $280/10粒 (價錢資料係係網上找來,但公關講過話好似買一定數量既會有折!大家有需要可以打電話去問清楚唷!)
100%純天然草本, 絕無副作用, 亦已經由香港標準及檢定中心有限公司測試證實全無西藥成份,100%粹自天然草本,由美國製造。
查詢電話:2291 0022
網上購買網址: www.foreveryoung.hk




冬天不減肥,夏天就徒傷悲,所以趁呢個咋暖還寒既天氣快啲減肥先得,上星期我去左聽一個講減肥講左,請左醫生黎講解,有啲得著遲啲再同大家另文分享!

閃閃仲係度研究緊拍片既事,上星期本來拍緊片的,但被媽媽不小心破壞了,唯有找天再拍唷!
仲有PUPA 既彩妝分享文!仲有好多野想分享呢,希望閃閃會寫得越黎越好唷!

大家加入左我個 Facebook Page 未?嘻嘻!加入吧!

閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin