星期六, 3月 19, 2011

Clinique Derma White City Block Anti-pollution SPF40/PA+++



早前收到電郵邀請參加 Clinique Derma White 的新品介紹,其實不知是要介紹什麼,只知是 Derma White 系列,原來是介紹最近的 Derma White City Block Anti-pollution SPF40/PA+++。

印象中好像冇用過 Clinique 的防曬,因為用開某品牌又懶得換,所以都冇去試其他,今次正好係一次好機會試下新品了!

那天的新品介紹會我遲了,只拿了一枝果汁就進去坐到最後排,聽著 Clinique 的人員介紹,其實我地而家新處既環境真係污染得好利害,有時唔係想搽咁野係面上,但一出街咁多又灰塵又二手煙又有啲有害既物質,所以真係要好好咁用產品去保護自己,而污染損害是係令皮膚的黑色素沈澱和積聚。所以都市人對於色斑,就需要用特別既防污染的產品啦!


CLINIQUE DERMA WHITE 新推出既 City Block Anti-pollution SPF40/PA+++ 就係為左這個污染損害呢一點,特別係舊既配方加入新原素,有效咁修復皮膚同埋防止色斑的功效。



即場試用!唔杰易推,自然膚色,可以作妝前打底用。不過我好擔心佢個陣我唔鐘意既防曬化學物質味道,因為大部份有呢陣味既都會好似一陣膜咁封住皮膚咁,我好唔鐘意的!




而同系列仲有一系列由洗面爽膚到面霜。




肌本透白科研亮肌精華今年仲出左JUMBO SIZE 添呢,大家呢,唔好想少少少少咁用,咁對皮膚冇乜用的,要用返適合既份量,等精華可以係深夜既時候好好咁減退色斑!



我之前都有用過(相關文章),相當不錯呢!大家可以重溫一下!








聽完介紹後我就周圍影相,有晒啲產品係度呢!
當日我仲答岩問題,有eye mask , mini lip gloss & mini mascara ne....lucky!!


每人都會有一份試用裝,咁可以全套咁試用呢!










試用感:初初用既時候,我有擔心個好重既防晒味既物質,會好似其他品牌咁,封住左我皮膚,然後一整天都有一陣我好唔鐘意既味道,但用過之後又改觀,只會係初搽上面既時候有,但之後都唔會,唔太笠,如果皮膚膚質好既時候,我會只加少少碎粉就出街,不過唔好諗住佢會有遮瑕,其實係錯覺黎,因為佢真係好薄,所以如果你有野要遮就真係要加遮瑕膏了!




閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin