星期六, 3月 19, 2011

喜愛雜誌 ♥ VOCE 分享

閃閃之前都有同大家分享過我喜歡睇既雜誌,今次就同大家分享買左好幾個月,持續覺得好睇既尖端出版的台灣雜誌 ♥ VOCE ♥

我第一次買 ♥ VOCE ♥ 好似係上年十一月十二月啦!當時被一個標題吸引,好似係「明天絕對會更可愛」。女人隨住年紀增長,仲要被 Label 為「港女」「中女」「剩女」,如果心理質素因為咁變得睇唔起自己既話,就好好好好幣!其實20, 30, 40 歲咁又點,人總會長大,但個心就唔可以老,所以絕對絕對要有「明天更可愛」既心態先得!女生係唔同既年紀,係有唔同既味道,80歲老婆婆都可以好可愛的!



♥ VOCE ♥ 每次都會有唔同既標題,今次既標題係「NEW BEAUTY . NEW LIFE! 趁現在、美麗指數將全面升級」作為女生,時時刻刻都要有 NEW BEAUTY. NEW LIFE! 既心態唷!



找來不同的人,那就專題分享,從中也有得著呢!




♥ Part 2 ♥ 另一專題係有關彩妝 ♥



♥ 7 個守則分段介紹,亦有不同部分的仔細講解 ♥





♥ 然後還有很詳細的彩妝教學 ♥



♥ 真的非常詳細,一個個STEP 的教學,還有分不同的妝容 ♥





♥ 另一個專題是7日變身計劃,有興趣嗎? ♥




♥ 另一個我很感興趣的是「雪紡肌」的專案! ♥





♥ 一個一個步驟教大家雪紡肌的彩妝技巧 ♥




♥ 另一個我很感興趣的是各品牌的試用報告,真是非常詳細,用上幾頁和不同的形式去測試各品牌 ♥



♥ 另外的新品介紹也很詳細呢,香港的雜誌不會咁大篇幅還SHOW 晒所以新色出來唷! ♥







總括來說,閃閃很喜歡這本雜誌,應該會持續地買呢,新一期已經推出了,大家都可以買來看看唷!^^





閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

6 則留言:

flora 說...

想問一下呢本雜誌既target readers係咩呢..我睇開mina同with..想知多D有關化妝既野..因為我仲係一個初學者..

閃閃星小藍 說...

flora> 我諗佢其實都可以FOR 唔同TARGET 既人既,因為佢妝容介紹有分唔同既,有啲係可愛啲,有啲係成熟啲,同埋我覺得佢比起MINA 同WITH 講化妝會更詳細,本身我每個月都會買MINA 同WITH,不過睇衫多,如果睇化妝,呢本會好啲呢!^^

flora 說...

thanks 我會買本睇下..想問本野hk賣緊幾錢同埋通常每個月幾時出架? (本身唔喺Hk所以會叫人幫我買)

閃閃星小藍 說...

Flora> HK$30 我唔係好知佢係幾時出,大約月中會有,因為本身係台灣雜誌!^^

flora 說...

i see..唔該哂 =]

閃閃星小藍 說...

flora > welcome , 新一期已經出左了~~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin