星期日, 3月 20, 2011

♥ 化身一晚做楊貴妃? ★星級試菜團 ★ 皇家太平洋酒店 ♥



星期四那晚,閃閃趕頭趕命,因為本來抽中左 iMore x Jill Staurt 的春日新品發佈彩妝示範,另外也有有關HAIR STYLE 既EVENT,但因為不眠王子的邀請,試食皇家太平洋酒店最新推出的「楊貴妃宴」,思前想後,還是美食較吸引,還另加因為是不眠王子邀請,機會超難得,所以最後都是推了那兩個活動!(最後有去到 iMore 活動,在 Jill Staurt 那篇再說唷!) 所以那天,一放工就趕去銅鑼灣禮頓道,留了半小時,踏著三吋 high heels,趕去尖沙咀的皇家太平洋酒店!

因為王子提過不可以遲到,所以我計算好跑去MTR,轉車,再跑去酒店的路程,哈哈,時間剛剛好!但做了一年沒有做過的運動!哈哈哈,所以因為消耗太多能量,去到酒店已經超肚餓!(所以.... 我唔係大食呀....只是太肚餓!)

先說一下這家酒店,知道在中港城,但我也不知搞什麼鬼,走了入 Gateway 那邊,係入面一路行先記得應該係另一個 Tower,皇家太平洋酒店我第一次去,因為分了不同的翼,所以要去九樓的宴會廳是要上到 L/F 再轉另一邊轉乘電梯上九樓!一進入宴會廳就見王子坐著等著我們了!

話明係星級試菜團,當然有星級既食客啦!不眠王子就不在話下,另外排名不分先後既,分別有蘋果的化妝箱 Meling Lam愛麗絲 Alice Au點點買物●美妝●玩樂誌既點點藝人伍慧珊、Openrice 殿堂級食家 Yan Lo歌手趙學而 (我成晚一望住學而,都諗起每隔兩秒我都想起你....)。個個都係星級 Bloggers 同食評家唷,我呢... 真係好有幸身置其中呢。◕‿◕。♥ 多謝你呀王子!




金衣白玉
(涼拌蘆薈帶子滑豆腐)

雪裡藏珍
(燕窩蟹肉炒蛋白)

參靈養生
(靈芝菇伴釀海參)

花漾年華
(蟲草花菇炖鰵膠)

雪肌透紅
(玉露浸生班球)

紗窗倩影
(金湯釀竹笙)

貴妃香苗
(牛油果帶子炒飯)

御庭貢品
(貢梨燉雪蛤紅蓮)

玉環美點
(圚肉桂花糕 / 北海道牛乳雪米糍)

後宮佳麗
(精美鮮果盤)

其實唔只呢十道的,另外加埋另一道總廚得獎的菜色 (最後才說吧,嘻嘻,雖然是第二道上的菜,嘻嘻!)



♡ 金衣白玉 (涼拌蘆薈帶子滑豆腐) ♡



第一道前菜來吧,用上嫩豆腐 (不知是不是絹豆腐,很滑唷!)上面有蘆薈粒,鮮甜的帶子粒和芥蘭,上面再以金箔點綴,金光光閃閃的即時高貴起來,初初聽到酒店方面的 Marketing 同事介紹有薑汁在內,以為會很重薑味,但食落口,我和點點都不約而同覺得薑味好溫和,反而因為少少薑味,帶出其他配料的鮮味!



在底下的這個不記得是什麼來,但很爽脆,我很喜歡吃!(按:後來問左王子,原來係窩筍,香港好少有架!係季節性既菜黎既)



♡ 雪裡藏珍 (燕窩蟹肉炒蛋白) ♡




這個一看到這麼多的燕窩,又是即將高貴起來,看上廚師對食物的美學,把翡翠豆苗擺放成一幅圖畫般,靚靚!



蟹肉蛋白我好鐘意食呢,蟹肉既鮮甜配搭蛋白既清淡!加埋養顏既燕窩,每一啖都有燕窩蟹肉同蛋白,超滿足!♥♥♥♥ 仲要呢,平時我唔會點食個雀巢的,但呢個用麵黎炸成既雀巢,唔油膩仲好香脆添,我成個雀巢食晒添唷!(按:酒店方面解說,話就呢個雀巢都用左好多唔同既物料去造過,但係都係以用麵黎炸口感最好!)



♡ 參靈養生 (靈芝菇伴釀海參) ♡



先吃靈芝菇,嘩!好入味,就是想說我很喜歡吃某部份的菇,靈芝菇是其一!然後就是海參,海參本身冇味道的,但口感會很爽!加埋汁醬,請很惹味!



然後是看名字有釀字,就知道內有乾坤呢,是蝦膠呢,有點彈牙加埋爽爽地既海參,每次都要直切然後海參蝦膠一齊食!好味!(我喜歡吃蝦.....)




♡ 花漾年華 (蟲草花菇炖鰵膠) ♡



鰵膠,閃閃第一次聽,連讀都唔識讀,原來係有邊讀邊 (鰵:音"敏"),初初以為係花膠,原來鰵膠係好養顏潤肺,同埋可以加強免疫力同復原能力!個口感好似花膠咁!炖湯仲要鰵膠,不過個湯都唔會膠質好重,仲有清清地!



蟲草花我之前聽過了,有少部份冬蟲夏草既功效(當然係冬蟲夏草勁好多啦!)!蟲草花口感好似金菇咁,但佢既成份又多過金菇好多喎!我自己覺得幾好味!
花菇係我其中一個鐘意食既菇類,吸收左炖湯既味道,但又保留到花菇既香味!正!





♡ 雪肌透紅 (玉露浸生班球) ♡



第一啖飲個玉露,估唔到係乜野,原來係米水,呢個構圖又係好靚,一間既杞子好似一個♥咁!加埋清爽既翡翠豆苗,感覺好清新!



生班球又好好味!班球滑滑的,愛吃魚的我,真的很喜歡!鮮味的魚配搭米水,原來係咁相配的,真係原來精緻既中菜都一以好花心思的!





♡ 紗窗倩影 (金湯釀竹笙) ♡



這個以竹笙包著露筍,我先飲了少少湯,飲到南瓜的味道,但也飲到少少肉味,竹笙很爽口,但露筍是不是有部份有點老...我咬不斷,扣了少少分!



♡ 貴妃香苗 (牛油果帶子炒飯) ♡



想說,未上前,只看名字,我已經知道我會愛吃,但這道菜不是個個也喜歡,原因是牛油果,我是很喜歡吃牛油果,而原來為了寫這篇文,我找了牛油果的資料(相關網站),原來牛油果有咁好既功效!仲可以降血壓同有美容既功效添唷!




個人來說,這款炒飯實在合我心,以帶子和芥蘭加上牛油果,炒得不油膩,好好味道!




♡ 御庭貢品 (貢梨燉雪蛤紅蓮) ♡



大家食到就尾聲了,有點睡意,但一上甜品,大家就為之一振!



以貢梨內藏雪蛤紅棗蓮子,唔太甜但又有梨既清香,不過入面既雪蛤好似冇乜雪蛤既質感.... 係個人口感?因為我勁鐘意食雪蛤膏的,細個媽媽成日會煮比我食(因為阿妹唔食!)個口感我好鐘意的.....



♡ 玉環美點 (圚肉桂花糕 / 北海道牛乳雪米糍) ♡



另一道甜品,見到已經覺得好好食,仲要砌到咁靚添.....



*張相係咪好靚呢!王子教我用相機既 Function!*

圚肉桂花糕好味道,不會太甜,想說的是這簡單的甜品都不是間間整得好食!
北海道牛乳雪米糍就原來都好味喎,本來好怕好奶味重,但係食落又唔會,仲好香好滑軟綿綿咁!




♡ 後宮佳麗 (精美鮮果盤) ♡








好啦!之前講左我地食多一道菜,因為今次既楊貴妃宴係由大廚主理,係大廚一道奪得2010年度「美食之最大賞」至高榮譽金獎的「雪嶺紅梅映松露」



係橙色既底,配上煎到外脆內滑既東星班,以為最面層那個玻璃汁會好油,但又好清喎!個東星就算我地影左一陣相,都仲係可以外脆而入面仲保持住熱度!仲有好香既松露。

見我講完上面,唔好以為係咁簡單就可以得獎!當然仲有啦!




以三層唔同既蛋白組成,先蒸最底既蛋白,然後係第二層既蔬菜汁蛋白,再之後係甘荀汁蛋白,三層要分層蒸,時間要準之外,仲要唔可以令第一層先蒸既蛋白老左,保持住三層都咁嫩滑,絕對係功夫同功力既結合!呢個真係要比個讚佢!



但仲有另外一個驚喜,原來東星入面包住一片花膠,真係呢,呢一道係心思菜式呢!

成個菜式比較淡口,好食濃味既朋友未必鐘意,但係間唔中食清淡啲都係好啲架!呢個菜式除左岩男朋友帶女朋友去食,都岩一大班女仔去 Girl Talk ,仲可以帶媽媽去食添唷!


再次多謝不眠王子既邀請,同皇家太平洋酒店兩位 Marketing 同事既招待,閃閃過左一個好愉快既晚上!


楊貴妃宴:http://www.sino-hotels.com/The_Royal_Pacific_Hotel_and_Towers/tc/Special_Offers/Dining/Yang%20Guifei%20Feast.aspx

Facebook Location: http://www.facebook.com/#!/pages/The-Royal-Pacific/173998945954747





閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin