星期二, 4月 26, 2011

簡單方便的 ♥ Charming Enzyme亮麗天然植物複合酵素液





其實好耐好耐之前,係 Winifred 既 Blog (雜誌專欄都好似有介紹過) (相關文章) 已經有睇過有關 Charming Enzyme 既資料,但一直都懶去買.... 因為初出既時候,成支藥酒咁重呀!點囉返屋企???(對!我家住得遠,附近冇卓悅)!

最近上 Facebook 係 Bonjour Cosmetics 度先知,原來佢出左輕便裝,所以就報名參加,順便試下咩味都好!好好彩,抽得中!(多謝 Bonjour Cosmetics )!

Enzyme ,你同我讀書都讀過,但大概大家都忘記左係乜野黎,其實簡單啲講,就係我地生物裡面化學反應的必需品,雖然人體可以製造酵素,食物都可以攝取部份酵素,但係係煮野食加熱既過程中,酵素會被破壞,其中食物吸收方面會大打折扣,所以就有左酵素補充劑既出現啦!



廣告方面都係以瘦身為焦點,但其實我覺得係而家咁多污染,要黎作為保健,都非常之好!♥♥
睇下成份,好多不同既野組成,精華所在呀!

一盒入面有兩格,各有15包,每朝都飲既野,可以飲到一個月!我將係放左係公司,另外帶左幾包返屋企WEEKEND 飲!




一包有15ML,每日係公司食完早餐就會囉一包出黎飲!呢個可以直接飲用又得,加5倍冷水或者溫水(唔好熱水呀~ 會殺成晒啲 Enzyme 架!) 黎飲!




你估下我直接飲定係溝水飲呢?








哈哈,就係直接飲啦,因為方便,快脆!飲完掉左佢就OK~~~~~~味道少少酸,我自己都好鐘意呢個味道!(初初仲以為好難飲!) ♥♥♥♥



試飲後感:便便好左!(好似BB 奶粉廣告),有時未必好定時日日都有得去,但飲左呢個就日日都有得去!身體係咪好左呢,又未咁快試到,因為呢啲健康內服飲品都係長遠計,唔係話飲幾包就咁快見效,但短期效果都有見到,另外前幾日失眠訓得唔好,第二日肝火上升,但一飲左佢就即刻冇咁熱氣喎!
皮膚我自己就覺得係生理期出粒粒既情況少左啲添唷!

呢個真係推介推介!

亮麗天然植物複合酵素液-輕便裝
Health & Young Enzyme-Travel Pack
15ml x 30Pack 特價HK$268

其實佢仲有一枝裝 750ML 特價HK$396,我覺得買一枝係屋企飲,而輕便裝放係公司就夠晒方便!





閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin