星期日, 5月 01, 2011

Kanebo 漢方美白 Workshop ♥ 初體驗





岩岩過去既星期五,閃閃參加左 HKCOSME.COM 同 KANEBO 合辦既「Kanebo 漢方美白 Workshop」,見到係美白喎,第一時間去報名,好幸運抽得中,嘻嘻,太好了 ♥♥♥

因為未用過 Kanebo 既護膚品(係咪呢,我印象中有用化妝品但冇用護膚品)唔理了,反正係全新升級版,就梗係要去試下啦!

放工趕過去,每個位都已經準備好需要用既工具了。






首先講 Kanebo 美白既歷史,原來佢1960年已經有美白產品了。




色斑既成因,其實大家都知,按圖重溫唷!




而最新既漢方美白 BLANCHIR SUPERIOR 系列,用左獨家既美白成份「白樺木萃取精華」可以抑制黑色素形成。有效咁分解抑制黑色素。







好啦,理論講完,我地試用產品啦,首先進行 Double Cleansing 雙重清潔。
Model 用既產品係 Cream Cleansing ,先進行卸妝,點解要進行 Double Cleansing 呢,因為我面上面既污垢係有分油溶性同水溶性,我地先用 Cream Cleansing 又或者 Oil Cleansing 卸妝!(如果你保濕效果多點的,就用 Cream Cleansing)
之後用紙巾印去油份,咁就可以直接進行第二部份既清潔程序!



之後就可以用 Cream Soap 黎洗面,記得要起到好多泡先要黎洗面喎!




好啦,到我地啦,我都揀左 Cream Cleansing 黎洗面,因為好少用呢種產品!



分開五點係面上,然後打圈打圈!




本來 Cream 狀,原來慢慢會變成油狀,好得意喎!再用紙巾印一印。(呢個幾好用喎,諗下買唔買先得!^^)




然後就用 Cream Soap 洗面,用一個檸檬大小既份量。



睇下,綿密既泡泡反轉都唔會掉下來的唷!(有點像蛋白打起左咁!HAHAHAHA)!



又係打圈打圈咁,再用紙巾抹走泡泡,再用 Kanebo 既洗面巾洗面!



呢個面巾好柔軟,用黎洗面好舒服呢!




完成左 Double Cleansing,就到 Double Moisturising 啦!
用既產品係 WHITE DEEP Clear Conditioner !一共份左 I , II, III 號,可以根據你皮膚既情況,選用清爽定係滋潤型!




用化妝棉塗抺面上,記得要有足夠既化妝水,用完一面,轉另一面進行輕輕既拍打,咁會更吸收唷!







然後就用 WHITE DEEP Milky Conditioner ,呢個分別有 I同 II,用2cm既分量,搽上全臉,仲可以用掌心既熱力,按壓面部,咁會更吸收唷!



左邊係 Milky Conditioner ,右邊係 WHITE DEEP UV Day Protector SPF 31 PA++




我仲走左去做皮膚測試添唷!好在不太差呢!(就說女生要保養麻)




最後多謝 Kanebo 送出產品試用呢,用完左手頭既產品就會開黎用唷!^^








閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin