星期六, 5月 21, 2011

粉紅色的 Chocola BB




我諗冇人唔知上面呢枝係咩黎啦麻,周圍都係佢既廣告,電視又賣行晒廣告,一句:「Vitamin B, B for Beauty」真係聽到識念!

冇睇過?唔緊要比你睇多次!



由日本過黎既 Chocola BB ,係含有 Vitamin B2 同 B6 既維他命B 飲品!其中 Vitamin B2 係可促進成長和細胞的再生,令皮膚、指甲、毛髮健康生長,仲可以燃燒體內脂肪並轉化成能量添唷!

又可以美肌,又可以幫助燃燒體內脂肪喎,一物二用,我將會飲一個月,再同大家分享唷!




見到粉紅色既 Chocola BB,我又要 Show 下我有既粉紅色野!
我諗冇乜女仔唔鐘意粉紅色既野,呢度只係我一部份咋!HAHAHAHA~ 你又有啲乜野係粉紅色呢??






閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin