星期二, 5月 10, 2011

Beauty Exchange Mambers Gathering





最近最近實在太忙太忙,因為閃閃係從事 HR 既計糧工作,月頭月尾例忙外 (有時1X幾號已經忙了....>.<),仲要今個月夾左啲做報稅既日子,人手方面真係好緊張,做到頭痛頭暈,又驚啲野錯,實在好大挑戰性既一個月份,內心又不斷在分配自己要做既工作,實在忙得要緊!!!
所以呢兩個月更新都少了,對不起大家唷!希望今日趁假期,UPDATE 唷!\(^O^)/

首先和大家分享,是早前 Beauty Exchange 邀請參加的 Bloggers Gathering,過了一個好開心既下午!(有得食又有得玩麻~。◕‿◕。♥)

係咪覺得有啲熟口面呢,係啦,之前都有品牌係度搞過活動,Hit the Road Café!







裝修好有特色的,大家可以上去食下野傾下計,幾舒服架!(啲窗斜斜地,好有LOFT 既感覺!)





好啦,開始啦!首先由 BE EDITOR TRAMY 介紹今日既節目唷!



首先每人派兩條絲巾,做啲乜野呢?



我揀左呢兩條呢!



其實係教我地DIY 既蝴蝶結髮箍 ❤



由 Cynthia 做教學示範!(Cynthia 好甜美好CUTE 呢!❤)










我地既製成品呢!



整完野就食野啦,食物相當不錯呢!




最後就係抽獎既環節,聽見 Tramy 話個名好似佢個時,我心裡面諗,e......



哈哈,對了,抽中了由曼秀雷敦贊助既禮物一份唷!



當日既片,仲有教學添唷!



完成品既蝴蝶結好大個好高咁,下次整個扁啲既先!
牛仔裙是看到點點的穿搭文,在淘寶見到日單買回來的,個日身上裙同鞋子,都係淘寶返黎的,相當不錯,再同大家分享唷!







閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin