星期日, 5月 15, 2011

新世代美肌概念由醫學出發 ❤ Wastons 醫學美肌聚餐




上星期閃閃出席左 Wastons 既醫學美肌餐聚,醫學係美容產品近年越黎越普及,而且係開架就買到,的確好方便,你要知道 Wastons 單係香港同澳門,已經有超過180間分店,要買岩自己用既護膚品都總有一款岩你心水。今次既聚餐集合左其中九個知名既醫學美肌品牌。(但我只係識一半左右咋.....) 今次可以一次過認識九個品牌,真係一個好正既聚餐呢!!

九大知名品牌分別有:
VICHY, ATORREGE AD+, PROMEDIAL, URIAGE, La Roche Posay, SANS SOUCIS, NANOSYS, C'BON and MEG21.

成為醫學美肌既 7大條件

  • 醫學研發
  • 皮膚科醫生認可
  • 低敏感配方
  • 高濃度活性成份
  • 敏感皮膚安全測試
  • 臨床效用測試
  • 適合長期使用

要有呢七大條件,先可以成為醫學美肌品牌。當日九個品牌都分別上台,講解佢地品牌產品既背景,同埋皇牌產品。有好多都係以礦泉水為成份呢,另外都有其他品牌既產品係由另一啲理念引伸出產品,真係唔講唔知呢!



話名係聚餐,梗係有野食啦,呢碟係最好美的,有唔同既野食!


呢個除左個羊芝士之外,其他我都有食,都幾好味!



係啲品牌講解既時候,我地都有試枱面既產品,呢個黎自韓國既醫學品牌 NANOSYS 就最令人有興趣,當日我都有試上手,佢係咩黎呢?(BIO-GENTLE PEELING GAUZE KIT 柔和紅酒去角質套裝) 簡單啲講佢係紅酒既精華,用上醫學用既高效抗菌紗布,同埋個鋁質器皿內(好似係防止氧化!)每次囉一片就可以好輕易咁將角質層抺走!仲可以收細毛孔減少粉刺添,我睇返資料,又唔貴喎,一套都係$260蚊,有三十片紗布,都幾大片,如果只係用面一半都OK!咁可以我同屋企人SHARE 黎用。呢個我會試完同大家再出試用報告!



完左之後我地都遊走各品牌,我個人會先試用上面個套去角質,再試用可以自動同皮膚調和既BB CREAM (La Roche Posay) !佢當中有個叫PPD18 既系數,係話可以防UVA 18小時喎!(冇記錯的話!) 當日去試既時候我自己塗就覺得係我可以接受既BB CREAM 質地,因為有啲真係搽極都好厚......



當日每人都會有一盒產品,連埋在場品牌送既,都真係好多好重!(我之後去街,去到商場第一件事係問CS 有冇LOCKER 可以存放!







真係好重手呢!每個品牌都送出左佢地皇牌產品,當中大部份仲係貨SIZE 添!我將最貴既 MEG21 既ADVANCED FORMULA 比左媽媽用!(成$1,500 呀......) 佢係一個頸霜 (可以用埋面架!) 我諗住如果媽媽用效果WORK的話,就買埋個 Eye Treatment ,因為眼紋勁左好多!




每個品牌我都會分時段試用,再同大家就每個品牌作出報告,敬請期待唷!
多謝 Baby 呢 ❤ ❤ 預埋我去參加,又知多好多野啦!^^




閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin