星期一, 5月 23, 2011

令我想飛往法國的甜品 ❤ 法式白啤酒 Blanc x 橙味 Macaron


早前收到公關電郵邀請,就要試 LGB 極上法式 Blanc x 橙味 Macaron!哈哈,我一見到 LGB,即刻非常興奮呀!LGB 呀!要知道極愛 Macaron 既我,食均香港咁多間 Macaron ! LGB 係最得我心,每有朋友問邊間 Macaron 好味,又或者男仔朋友問送比女朋友,我都會先推薦 LGB!❤❤❤❤❤ 超開心。◕‿◕。♥,仲可以帶多個朋友仔去,就問左點點有冇興趣食 Macaron 啦!(佢答我:SUPER! INTEREST! I LOVE MACARON!!!) 哈哈,搵岩人選,約好時間,就 GO GO GO!



我地今次去既係 IFC 既 LGB ,去到見到公關小姐已經準備好左,原來我地個焦點去左個 Macaron 度,其實今次既推廣係 Blanc!為左慶祝 Le French May* (法國五月) ,法國既啤酒品牌 Kronnenburg 1664 推出全新果味白啤酒 Blanc ,沿用 13 世紀傳統釀酒方法製成,含5%酒精的白啤酒 Blanc,融合胡荽與丁香的基調,清新的柑橘味及柔和果香, Blanc 的顏色就如其法文品牌名字 – Blanc(白色)顏色淡白如雲朵,配上珍珠般純白的泡沫 (個泡... 想要白色既咀要快飲,我同點點掛住影相,啲泡少左一半了....)



每隻杯上面都有個0.5 ARC 的線,我見啲啤酒會斟到呢個位,係咪有意思既呢?
講返個啤酒,其實閃閃已經好少飲酒了,公司PARTY 都係飲少少,而家會煮完野食,配白酒同香檳,不過都係飲少少,啤酒就更加少,雖然我食得苦!但係啤酒既苦澀我唔太鐘意!今次絕對係作出嘗試 (仲叫埋個平時唔飲酒既點點黎飲添!:P) 但飲落原來又幾好飲喎,唔太有苦澀味,好易入口,有少少果香,點點話似甜酒味!我覺得少少苦但易入口有少少橙味!





❤ 橙味特別版 MACARON ❤ 登場!
另一主角就係呢個比平時我地食既 Macaron 大左一個圈既橙味 Citrus Chiffon Macaron 配以 Mandarin Chocolate Cream ,用橙味既 Macaron 配搭白啤酒 Blanc 橙香味!食一口 Macaron 再飲一啖 Blanc ,味道真係有所提升,甜味會更突出喎!





上面既脆糖都整得好靚唷!雖然可以食,不過都係食 Macaron 好!

公關姐姐提我地要快啲食,因為個 Macaron 用朱古力醬支持住,但我同點點都係咁影係咁影係咁影!哈哈哈哈!




呢個 Macaron 有三種食法

◈ 淨食 Macaron !一口 Macaron 一口 Blanc ◈
中間係以白啤酒 Blanc、檸檬汁、橙皮等製成的蛋白醬,清新有果香!





◈ 配以酸甜的紅莓粉末搭食 ◈
當然唔好唔記得 Blanc 啦!呢我配搭最得我同點點心,酸酸地既紅莓粉,亦可以帶出 Macaron 既甜味!!




◈ 配搭混入左柑橘既朱古力醬 ◈
其實個朱古力醬都好好味,但味道較濃,搶左 Macaron 既風頭,我既建議係分開食!不過呢個朱古力醬配 Blanc 都好好味架喎!(加左少少金泊!)




我咁大個女,食過咁多次 Macaron,都係第一次囉刀叉黎食 Macaron ,個 Macaron 保持住 LGB 一貫既水準!外脆內有啲濕潤感,不會過甜橙味好出!好好好好食,後來 PR 問我地駛唔駛要多 SET ,哈哈,有啲想呢,不過有點不好意思!我諗我會再去食多次,同男朋友黎傾計食又得,同女仔朋友黎傾住計食又得喎,重點係 Blanc 係好岩女仔飲呀!




當日我都飲左半杯呀!好勁架啦,而家唔係好飲得酒,飲少少都面紅耳熱唷!





"法式享樂主義"藝術創作
為推廣優雅的法國藝術之風,Blanc 更特別邀請來自英國的藝術家 Tanya Bennett 及本土著名藝術家 Chocolate Rain 特別為 Blanc 以"法式享樂主義"為題創作了一系列的藝術設計。設計中 Tanya將自己少時徘徊於巴黎的浪漫感覺及記憶重現,而 Chocolate Rain則特別創作了成長版的 FATINA - 較女性化的PIOGGIA,到迷人的巴黎,展開夢幻的"法式享樂主義"之旅。
就係呢SET 啦,係PR 送比我地既禮物,好驚喜呢!








個啤酒味同我地當日飲個著杯有啲唔同,兩隻都好靚,呢隻就比較女生浪漫感多啲!唔知係咪非賣品呢,可以買我想買埋另一隻呢!配成一套唷!





多謝 Carlsberg PR 既安排呢,呢一餐甜品加 Blanc 真係超滿足唷!同點點一直傾傾傾,傾左好多好開心唷!
我其實都好想飛去法國食 Macaron 呢,我成日都諗第日 Honeymoon 要老公同我去法國食 Macaron!(同點點不約而同有咁既諗法呢!)

Blanc 又點只配甜品唷!嘻嘻,鐘意飲飲食食既你,留意住 Blanc 既 Part 2 唷!^^//

連結極上法式Blanc x 橙味Macaron (5-6月限定期間)
連結中環IFC 2期2028-2029 - LGB
http://www.legouter.com




有留意閃閃既部落格,都會留意到我加左 Facebook 既 Like Function,如果你鐘意我既文章,請按一下 Like 支持一下閃閃唷!







*法國五月:十九六八年五月的法國全國暴動,以及暴動帶來的思潮。68年的學生運動、工潮、政治文化革命浪潮捲起一場浪漫風暴,青年們義憤填膺上街示威。



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin