星期三, 5月 11, 2011

令人感覺置身係花園既香氣 ❤ Guerlain Aqua Allegoria Jasminora




首先多謝 ELLE x GUERLAIN 搞左個香水活動,抽中左實在好開心,今次係試用迷你版全新Guerlain Aqua Allegoria Jasminora 茉莉花香水迷你珍藏版 7.5ml!

收到既時候,嘩!真係好鐘意,因為個樽身我覺得好典雅,搵返資料,原來係
出自雕塑家 Robert Granai 的手筆,瓶頂以金色蜂巢裝飾,係 GUERLAIN 其中一個妝點瓶蓋的標誌。



❤ 產品資料 ❤

香氛擁有茉莉花的神髓,小蒼蘭的調子,香氣猶如舞蹈般輕盈跳脫。

香氛先由淡泊的白色花卉帶出,當中以小蒼蘭為首,它與兔子花和谷中百合香調悠然共融;而佛手柑和白松香則承接著這股活潑氣息,輕柔地為香氛增添圓渾感;最後琥珀和白麝香調子拼貼出溫暖的調子,令暖意緊緊相隨。

❤ 閃閃用後感 ❤

其實認識閃閃的,都知閃閃最怕最怕花香味,因為有啲花香味太俗氣,閃閃聞左會頭暈暈@.@,今次參加試用 GUERLAIN 既香水,其實一早知係茉莉花為基調,點解我都會參加呢,係因為本身閃閃都有一枝 GUERLAIN 既香水,都係花香味,閃閃聞過,冇頭暈暈既感覺,仲覺得好香添!所以佢新出茉莉花味,我就好想試聞下啦!

茉莉花既香味好清新,聞落覺得好舒服,感覺好輕鬆咁,可能係因為茉莉花有令人鎮靜同安撫神經既功效,最近我做野做到頭好痛,但囉佢出黎點係手腕聞下,個人又真係放鬆好多,頭都會冇咁痛!而家點左係耳背,每次郁動聞到個香水味,都令人有覺得係花園既感覺!

大家可以點係手腕、耳背、頭髮上,仲可以點啲係腳度,等個香氣可以由下向上升唷!


Guerlain Aqua Allegoria Jasminora $430/75ml








閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin