星期日, 5月 22, 2011

鍾楚紅真係好靚唷 ❤ reenex CPS 試做 + 送 Bioderma 卸妝水




唔知最近大家有冇睇過鍾楚紅既電視廣告??



鍾楚紅真係咁多年都係咁靚,仲好有氣質,最近佢仲做左 reenex 既代言人添唷!其實我一路都有 Keep 住做 reenex 既療程 (因為之前中過獎!) 今次多謝 reenex 既邀請,再一次體驗佢地既療程!岩岩完成左第一次既 CPS 體驗,等我整理一下資料,再同大家分享!

不過因為佢地比左個優惠大家,所以先係度公佈先!就係可以同我一樣體驗 CPS 既療程!
★ 按此登記 ★ 就可以體驗 CPS 既療程,因為都幾多人會登記,大家可以先登記,過兩日我會再將做 CPS 既過程同大家分享!至到六月三十日咋!仲會送 Bioderma 卸妝水 100ml 添唷!







閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin