星期日, 5月 29, 2011

Maybelline ❤ 四款眼線測試及瞬盈睫毛液試用




超多文要清,仲要日日有追文CALL ,但實在太太太忙,所以冇時間寫 (訓都唔夠時間唷....)
工作好忙,主要係因為最低工資既問題,$11500以下既都要有工時記錄,變相我地要睇多好多 Timesheets! 慘慘唷~

今日同大家分享一下 Maybelline 既試用,原本應該係星期一出文的,但拖到今日!>.<

❤ IMPACT EXPRESS Smooth Felt Liner 亮彩流暢眼線筆 HK$59 ❤

幼細筆頭,唔駛用力都好易畫,只有一色!但唔快乾,要等佢乾要啲時間,如果唔係佢會印左上眼,我諗岩啲唔係油眼人!



不過真係好易畫,但真係有啲化...可能係我眼太油!建議係一畫完上碎粉!咁會好好多!(因為我太內雙了,之後都係畫手比大家睇!)





❤ LASTING DRAMA GEL EYELINER 持久耀目眼線啫喱 HK$79 ❤

用到DRAMA 字眼,應該好掂既一款產品
官方資料:密度極高的啫喱粒子,令眼線色澤深厚持久。質感細緻,柔軟順滑的眼線啫喱易於掌握!
我本身都有啡色,今次試用既係黑色,以呢個價位有呢款GEL EYELINER 真係相當唔錯呀!好快乾,又 Long lasting ,四款中,我最鐘意呢個,因為佢化開既情況係最少!




❤ CRAYON LINER HK$49 ❤

最新出品黎,筆頭好柔軟,可以畫出飽和度好足既眼線,好易畫,不過呢個比較易化開,以價位來說,油眼人既我就算咁平都唔係咁岩用,如果你唔係油眼,就可以一試唷!




❤ HYPER DIAMONDS LIQUID LINER 閃鑽眼線液 HK$59 ❤

我呢枝係紫色,閃閃地既紫色,都快乾,不過呢款唔會畫得好幼細!但佢抗油度都OK 架喎!閃閃地,我覺得岩FOR 晚裝用!




好啦!做個測試先
由紫色既閃鑽眼線液開始,順時針既分別係:CRAYON LINER, 亮彩流暢眼線筆 同埋持久耀目眼線啫喱!左邊既圖係用手指擦左一下,右邊係三下!KEEP 得最好既係持久耀目眼線啫喱!



然後用OLIVER OIL 黎擦一下,睇佢既抗油度!以閃鑽眼線液同持久耀目眼線啫喱抗油度最好!




❤ VOLUM' EXPRESS Magnum Super Film 瞬盈睫毛液極緻濃密版 HK$99 ❤

呢枝唔係新品啦,都出左一段時間,而且佢係我最鐘意既溫水落配方,超大掃頭有窄有闊,可以就眼形黎用!




不過佢膠質好重,搽完要再夾先有CURL 既效果,但因為溫水配方,唔會變PANDA EYE!油眼人用都好岩!




多謝 Be 既試用呢,一次過用試左四款眼線,搵到岩自己用既產品,你呢?你岩用邊款?

黎緊要趕出糧,應該冇咁多時間寫文住,更新會慢點!出完糧就會正常返啦!



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin