星期六, 6月 04, 2011

6IXTY 8IGHT 6月3-5日會員 68折優惠 ❤ 選購攻略!


前日收到 6IXTY 8IGHT 既 SMS「It's 6IXTY 8IGHT's birthday ! Make a wish! 6月3至5日,會員可享68折、折滿後$198送最新款 Bikini/泳衣一套」,我已經 OT 左好多天,尋日終於可以準時啲收工,執埋啲手尾放工就去左尖沙咀既 LCX 既 6IXTY 8IGHT ,一去到,七點半去到,已經要分流同排隊了!



先講我既收穫先,我買左四套BRA(好在搵到底底可以配埋一套!),另外再買六條底底(即係十條啦!)因為佢只係BRA 先有68折優惠,而底底就係$128蚊5條!(平均$25.6一條!所以揀$38既會最抵!不過都要揀鐘意既款既!),藍色格仔係咪有啲熟口面呢!之前我有買個有啲相似既款呢!(❤相關文章按入❤)

呢兩個同一款添唷!個色好柔和,我好鐘意呢!



另外呢款後面有啲唔同的,可以有兩種著法!



跟埋個TAG都有教點著呢!




講返攻略先,排左半個鐘左右啦,就入去啦!因為個SMS話送 Bikini/泳衣,第一時間梗係揀左先,因為怕冇SIZE,但後來先知原來送既 Bikini/泳衣唔係即買即送的,我都係問到第二個STAFF 先話我知!我諗有啲PT 既STAFF 唔係咁清楚!而我見大部份人都係揀左 Bikini/泳衣先!
❤所以呢個就係攻略1!可以唔駛先揀 Bikini/泳衣❤

佢會係你比錢個時計每折滿 $198 蚊就可以有一套!佢會比將卡你,可以之後係6月15日至30日去返 6IXTY 8IGHT 換 Bikini/泳衣!




❤攻略2 看圓 Tag 知杯型❤

因為試FIT 每人只可以試三個ITEMS,所以揀咩野黎試就變得好重要,閃閃咁岩撞到好友!(真係撞都冇咁岩,排隊試FIT 係我前面咋!)佢地教我睇圓TAG 上既名,就知道佢係咩型,好似我咁,Fiona 同 Bonnie 就同我最岩 Key,Zoe 同我最唔夾!咁你就可以先係場度搵左三個唔同名既黎試,試岩左,出返黎就可以揀岩心水既款!



攻略3搵櫃桶最齊 Size ❤

其實佢啲 Size 以底底分得最 Details,上中下三層分SML,再以顏色區分,所以試完Fit,揀岩BRA BRA,就可以去搵底底!

而BRA 都係以顏色區分,以係LCX 分店為例,分藍橙紅三大區,係排隊試FIT 可以搵埋櫃桶既SIZE,咁試完唔岩放返出去都唔怕試岩冇SIZE !

❤溫馨提示❤今次個SMS 話ALL ITEMS,但原來只係BRA 同衣服有DISCOUNT咋,飾物同BRA 帶之類冇折的,有問題要問清楚唷

今次係會員優惠,如果你未係會員,可以EMAIL 我(littlebluebb@gmail.com),我比個電話NO. 你都可以去買唷!(不過唔好比人地唷!) 之後你再去買野就記得做會員唷,免費入會架唷!

尋晚我諗我係入面都成兩個鐘,TOTAL 買左六百蚊,有三套BIKINI 呢,為起真係好抵!我上次買左四百幾都係得兩套咋麻,佢間唔中都有優惠,而且我覺得內衣呢啲呢,係情趣黎既,唔同既款有唔同既感覺麻!




閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin