星期日, 6月 26, 2011

超豪華的中菜試食 ❤ 維景金裝豪華宴




閃閃早前去左九龍維景酒店食左一餐好好好好貴既「維景金裝豪華宴」,多謝❤ 九龍維景酒店同❤ 不眠王子既邀請,因為當日係月尾,係閃閃計糧忙都爆既日子!又咁岩最底工資既生效,所以閃閃用左好多時間去計糧!當日早走幾乎係偷走的!:P 約好左七點半到酒店,閃閃做到七點半先離開到公司>.< (第二日做到十一點呢....) ,搭的士轉地鐵再轉的士,先可以係四個字內到達,係油麻地搵的士既時候,司機叔叔話其實酒店就係轉彎既再前啲,不過見閃閃著住三吋高跟,就話女生行咁遠路好辛苦呢 (好在遇到個好人既司機叔叔,不致要被粗口問候...因為其實離地鐵站不是太遠)




當日閃閃遲到呢,錯過左席前既雞尾酒,又冇影到環境相比大家!(唔好打閃閃唷=.=\\補返酒店相一張),點解想影環境相,因為「維景金裝豪華宴」每日限量供應一席 (當然要預訂唷!),係宴會廳進行!一入到去已經見到小型迷你酒吧!比食客們席前把酒談天!(都說閃閃遲到...不過閃閃也不太喝酒!可以改飲橙汁!)


埋席,見到轉盤上有好多富有中國色彩既擺設,我地都係咁影相!





另外有一樣野非常體貼的!估下呢個係咩黎?(最尾開估)



好了,先來看一看餐單!有沒有流口水的感覺?


如果沒有,再看下面的介紹應該有吧!閃閃可是流著口水在回味的說!




第一道出場的是 § 金豬鵝肝三重奏 §



呢個好似三文治咁,以脆薄既乳豬夾住蝴蝶夾同埋鵝肝。



甜甜地既蝴蝶夾,加埋特制既鵝肝,因為唔想頭盤就有太油既感覺,所以鵝肝既油比例少左,會清點,但係入口都係有溶化既感覺。








第二道上既係 § 螺片鮮露荀帶子 §



有幾道菜都會先比我地影相,然後再即席分上!
分好左一人分量,螺片爽口,帶子用蒜蓉煎過,帶有蒜香,而且好有鮮味!
反而個蝦比較失色,因為正席休漁期,所以唔係新鮮蝦。



最估唔到既係個汁,原來混有朱古力醬,加埋海鮮醬,帶出鮮味!









第三道菜 § 明珠海鮮大蝦皇 §




又係蝦唷!今次用虎蝦,蝦頭用海鮮醬同茄蓉煮,入面仲有蝦膏!




而蝦球好彈牙,啖啖鮮蝦肉,以海鮮慕絲包著黎炸,而蝦球既質感唔似坊間一般既蝦球好膠咁,佢仲好有蝦肉既質感係入面!配入蕃茄醬黎食!好好味!

個蝦球點點覺得似海豚,閃閃覺得似兔仔呢!



而呢道菜,仲曾經囉過美食界既明珠大獎。真係唔簡單呢!





第四道係 § 海皇竹笙燕窩 §



以高湯配似蝦肉,啖啖燕窩唷!足兩両既燕窩,好岩女生呢,又滋補養顏。



其實本身呢道菜係 § 龍蝦海皇濃湯魚翅 §
因為而家講環保,席間既朋友都唔食翅,所以改左上面既燕窩,不過酒店方面都提供左比我地影相,我地都有試一試味 (因為都煮左出黎... 唔食仲浪費!),個龍蝦湯底好香濃,我諗用黎配其他食材都會好出色!(一來魚翅冇營養價值麻)!





第五道菜 § 原隻南非鮑魚伴花膠 §



話說當日我同點點都切個鮑魚切左好耐好耐,原來用錯刀度,王子示範唔駛點用力就切到 -.-....
雖然切左好耐,但入口又好淋好滑,配埋個汁,好好味,個花膠,嘻嘻,唔駛講梗係好正啦!
女仔最岩食花膠!其實兩樣食材都唔係自身味道好重既野,所以個汁就好緊要!



而當日酒店方面說到,佢地特別用上南非鮑魚而非一般坊間酒樓用既其他地方既鮑魚唷!



第六道菜 § 金箔黑松露菌石斑卷 §



想講一講的是,廚師每一道菜的擺設都很花心思呢!好像藝術品一樣唷!



閃閃我呢,除左蝦之外,都極愛吃魚,石斑當然喜愛啦!以石斑包著甘荀、金華火腿同西芹,再放一片好厚既黑松露係上面一齊煮,其實以配搭來說相當好,西芹冇嗆左個魚味,而金華火腿一齊煮有令魚味更香,不過黑松露唔太岩一齊煮,雖然好大片,但煮左之後冇晒味!個人覺得上菜時片一片片既黑松露會更香同有視覺效果!





第七道菜係 § 御前香茗茶皇雞 §



見到去到呢度菜上雞,心諗都係普通貨式,但經經理說原來呢道菜係佢地22年前首創,先"立油"吹乾,再用茶胆薰上味,上淋油上枱。茶胆用上普洱,因為上色既顏色靚,又可以去左雞既油膩感!
雞肉岩岩熟,好嫩滑!好好味!



個花花係芒果黎的,而家芒果當造,呢個花花都比我食埋呢!:P~






黎到第八道菜了 § 黃耳百合青菜苗 §



黃耳好有益的,而且仲煮得好入味;而一條條好得意既係意粉黎,上面加左啲蟹黃,雖然已經飽飽地,不過都想食多啲菜!







去到第九道菜 § 鮮蝦金魚餃 §



閃閃望左佢好耐,先搭得食佢落肚呢,蝦膠好彈牙,個造型又咁CUTE~ 真係好好食呢!
其實佢都唔細件,不過蝦喎.... 再可愛我都會食埋佢!







其實係到出第十道菜既時候,我已經好飽,但呢個 § 燕窩燉雙皮奶 § 一出... 第二個胃啟動!



本身我係唔食雙皮奶既,因為我好怕好怕啲奶味好重既野,但呢個雙皮奶,用左椰皇,鮮奶,仲有加左 CREAM,香滑得黎,又有奶香,而個椰皇都中和左我好怕好SO 既奶味!好GOOD!~~~~~ 仲要整到星星型,加咁有份量既燕窩,我成個食晒呢!!!



真係好好好好飽好滿足,最後既 § 藍啤梨木瓜船 § ,我只係食得落藍莓,真係太滿足了!




真係好開心又滿足既一晚,席間酒店既經理講左好多食材方面既野,識多左野添我呀我!仲令我有整新菜式既靈感!
好多謝九龍維景酒店既招待,仲要多謝王子帶埋閃閃去呢,咁貴既酒席閃閃都係第一次食呢!
個人覺得呢個「維景金裝豪華宴」好岩啲公司請客食飯,又或者公司獎勵員工既飯宴!




其實呢個係手機套黎,細心咁保護客人放係枱上既手提呢!^^~








閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin