星期三, 6月 22, 2011

美肌新習慣?維他命B 的 Chocola BB




超級唔好意思,呢篇文拖了很久,其實啲 Chocola BB 都比我飲晒咁濟。黎個超遲既 Review 呢!

飲左差唔多一個月 (間唔中有時唔記得飲!:P) 我諗呢啲美肌內服飲品呢!唔係話飲一兩個月可以見效,最近我又夜訓,所以皮膚冇話真係好大既改善,不過平時我每次PERIOD 總會有幾粒豆豆冒出黎,但對上個次 PERIOD 竟然比平時少左好多!同埋好似豆豆好得特別快咁添唷!




至於幫助燃燒體內脂肪呢!SORRY 呢,因為呢排壓力好大,食好多野好多野,所以冇減到磅返而重左!不過唔知會唔會因為飲左 Chocola BB,所以已經重得少左呢:P (諗諗下我咁食法都真係重得算少了!)

黃黃地色,有啲藥水未,但未去到難飲,都OK 的!個人覺得雪凍會易入口好多呢!不過凍飲對女仔身體唔係咁好喎......




不過最得意係每次飲完去廁所都會見到柯出黎既特別黃,第一次見到以為自己身體出現問題,後來先諗返自己飲左 Chocola BB !哈哈哈哈。

多謝 HKCOSME.COM x Chocola BB 搞今次試飲呢!^^





閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!


沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin