星期二, 6月 07, 2011

為肌膚去除角質 ❤ reenex CPS 療程 ★ 為膠原自生做足準備





其實閃閃都唔係第一次去 reenex 做療程,上年係 Christmas Party 參加遊戲仲中左一個膠原自生既療程,今次鍾楚紅再做代言人,所以我都同大家分享多次,仲有試做添唷!不過等我分享一下CPS 係咩黎先啦!



每次去到 reenex 個環境都好舒服!每次我都會點杯薑茶,一邊飲一邊睇出面個VIEW!




每次做CPS ,都好似受傷既病人咁包實晒!
CPS 係膠原再生既療程好重要既第一步,因為皮膚既角質會跟住年齡而變厚,有時我地係屋企做磨砂都未必可以將角質層去除呢!而CPS 就係利用水基酸(比一般既果酸分子更細!敏感皮膚都岩用呢*((不過要問清楚治療師唷!))去溶解老化左既角質!所以成個高效膠原自生系統係先要做CPS 先,可以促進新陳代謝,回覆返28日既健康更新週期,令皮膚有返水油平衡,提升返皮膚既吸收力!

而治療師會根據皮膚既情況,用適合皮膚既水基酸濃度!




先搽上水基酸,會有"吉吉"地既感覺,搽完之後治療師會用風扇仔吹風,減低"吉吉"地既感覺!



過左一陣,就會用返中和液去中和返水基酸!再用濕紗布敷面吹風扇!舒緩一下。
然後治療師會揀岩用既精華搽面,再敷水份面膜!(做完CPS 會比較乾,之後都可以keep 住做水份mask)




做之前皮膚冇咁白淨(可能多死皮掛...) 做完之後明顯白淨左!

睇完我既試做,對CPS 係咪多左了解呢,想唔想都試做下呢!我覺得去做一次了解下都唔錯呀!因為做完CPS 一次都可以去到角質,你返屋企再搽精華都會吸收好多架!!
★ 按此登記 ★ 想試下就去登記啦!體驗完之後仲會送 Bioderma 卸妝水 100ml 添唷!去到六月三十日架咋!




閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!


沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin