星期日, 6月 12, 2011

法式享樂主義 ❤ Blanc 極上法式三重奏




上面既相係咪有啲似曾相識呢?
之前同點點去過飲啤酒食 Macaron (相關文章) ,今次同點點去左中環蘇豪伊利近街既 Café de Paris ,多謝 PR 既邀請,可以試食添加左 Blanc 果味白啤酒既法國菜 (上次說過了,果味白啤酒好岩女生唷!^_^)!



法國唷,除左 Macaron 之外,當然唔少得法國菜唷!因為一開始已經知道係三道菜,本來同點點都擔心唔夠飽,但原來都好飽肚呢!
Café de Paris 店內環境係火車卡來的!所以有行李架的裝飾。門口比較OPEN,所以入面既冷氣流失得快,所以有點熱!不過店內環境都好浪漫,好岩男生帶女生來吃飯,又或者幾個女生來吃飯聊聊天也不錯,當日我都同點點聊了很多呢!^.^//

未上頭盤前,先來個包包!我很喜歡吃包包唷!這包包內裡很鬆軟唷!







❤ 頭盤 - 香煎法國鵝肝配白啤酒提子乾及脆炸蘋果 ❤
Appetizer - Seared Foie Gras, Beer Marinated raisins, Apple fritter and tarragon



外脆內軟的鵝肝入口豐腴,油脂甘香四溢,令人回味無窮。為消除油膩感,大廚特意配上用白啤酒 Kronenbourg Blanc 醃製而成的蘋果肉及堤子乾,清爽的 Blanc 與微酸的果肉散發淡淡的果香,整道菜式頓時變得清新可喜。而金黃色的蘋果條香脆可口,甜而不膩,大廚更在炸粉中加入白啤酒Blanc,令果味更加突出,清香開胃。

最近好鐘意煮野食既我,每次試新菜式都會諗廚師對食材既配搭,用上蘋果,同 Blanc 既果香味好夾,脆炸左既 Blanc 蘋果,帶酸酸地同埋果甜,配搭埋有油膩感既鵝肝,實在很搭!
鵝肝口感香滑,作為頭盤,呢個配搭很好呢!不會太油膩影響到跟住既主菜!




❤主菜 - 煙肉番茄啤酒汁煮法國藍青口❤
Main Course - French Mussels steamed in bear, bacon, tomato and parsley broth



Cafe de Paris一反傳統,棄用傳統的白酒,創新以白啤酒 Blanc製成的濃湯烹煮來自法國肥美鮮甜的藍青口,再配以煙肉、蕃茄、荷蘭芹及少量蒜頭,酒香四溢,絕對令人一試難忘!!



平時聽白酒煮青口聽得多,我都係第一次聽用啤酒煮!加埋蕃茄同埋煙肉,比起用白酒煮我覺得會有多一層甜味!不過青口好細隻呢,我平時食澳洲既藍青口會大隻啲!主菜來說青口這食材我係有啲失望的,不過好在味道好味搭夠,仲加埋粗薯條,同點點一邊傾計一邊食,不知不覺就食晒!
用 Blanc 煮既濃湯有埋青口既鮮味,我都飲左好多呢!






❤ 甜品 - 鮮雜莓伴啤酒莎芭翁配蜂巢雪糕及開心果脆 ❤
Dessert - Mixed berries with beer sabayon, pistachio crumble, honeycomb ice cream



完美的法式晚餐當然要以完美的法式甜品作結。雜莓白啤酒雪糕沙巴翁賣相精緻可人,奶黃色的沙巴翁配以鮮紅、棗紅、深藍的雜莓,微微燒過的面層呈現出金黃色,再灑上淡黃的蜂窩(HONEYCOMB)及用純黑朱古力條作點綴,充滿藝術感的色彩配搭豐富且協調,絕對是感受「法式享樂主義」最繽紛的選擇。



呢個甜品,好好食 (好想再去食,女生果然都係鐘意甜!),沙巴翁我第一次食,我同點點都唔知咩係沙巴翁 (因為呢個甜品有幾層!)問 PR 先知原來係底下好似CREAM 既野就係沙巴翁!用 Blanc 整既沙巴翁,都好好味唷,有淡淡既 Blanc 果香味!一口雪糕、一口沙巴翁、仲有我好鐘意食 Honeycomb (平時食都唔知佢叫咩名!但我好鐘意食,脆脆地!),加埋鮮紅、棗紅、深藍的雜莓,中和左沙巴翁、雪糕同埋 Honeycomb 既甜度,好好好好味!

極上法式三重奏由甜品作為完結!同點點一邊傾計一邊食,好滿足既一晚,多謝 PR 從旁既講解呢!呢個餐只係提供到今個月尾咋,想去試下就快啲去囉!!




(橙字為資料提供)

Blanc 極上法式三重奏

供應至2011年6月30日
Appetizer + Main Cours + Dessert $350
Blanc/pint $88
(+10% service charge)


Café de Paris

中環蘇豪區伊利近街 23 號
Tel: 2810 0771




閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin