星期日, 6月 19, 2011

Summer Time ☼ 控油保濕日夜組合 ❤ VICHY 油脂調護系列




收到 PR 電話個日,我好忙好忙好忙,冇聽清楚就答應左試用!到收到之後先暗叫不妙,我係混合性偏乾既皮膚,油脂調護好似唔係咁岩我用喎!不過我睇左有關資料,都試用左一個星期,混合性偏乾都仲敢試用?well....冇他既,因為我 T Zone 位好油!而因為油脂既分泌,會引起粉刺毛孔粗大等等問題,所以我都係我最油既位置,試用呢個系列!




PR 仲用個膠盒裝住送過來呢!個膠保護左啲產品,我會將佢要黎放飾物呢!



講返今次既試用產品,分日同夜,而 VICHY 最新研發既 NORMADERM 油脂調護保濕科技係用左「三重煥膚保濕科技」一枝日用,一枝夜用,就可以日夜夾擊三種肌膚最常見既問題:油脂分泌過多!暗瘡!暗啞同水分流失!




NORMADERM
油脂調護保濕霜 ANTI-IMPERFECTION HYDRATING CARE



日間先以呢個保濕霜打個底先!佢以 Zincadone+ 突破性控油活性因子,能夠有效清除毛孔既污垢,可以保持肌膚唔油同埋清爽,而 Intrapore Technology 毛囊滲透導入科技,能夠將活性成份準確咁導入毛孔深處,保護油脂腺免受過多刺激。

乳霜質地,塗抹之後好快就吸收左!我用左佢一星期黎做妝前打底, T Zone 位好明顯係冇之前咁油!但又冇因為過乾而甩皮!(因為有時雖然 T Zone 係油... 但係另一方面又唔夠保濕,所以會甩皮!) 用少少分量已經足夠搽 T Zone 位!我諗一枝都有排用!



NORMADERM NUIT
油脂調護保濕晚霜 Chrono-Active Pore Refining Care



而有講皮膚最易吸收就係夜晚,所以用埋呢枝晚霜就岩啦!佢可以有效咁抑制係晚上分泌出黎既油脂,仲可以緊緻毛孔添!等第二日皮膚會冇咁油呢!

呢個晚霜比起日霜爽啲,好似水份比較重咁樣,同樣都係用少少分量推開佢!



然後朝早我就好留意住啲皮膚有冇少油到!我自己覺得係少左啲,不過仲係有啲油!

不過用左一個星期,自己覺得鼻上面既油脂好似少左呢!同埋冇咁多黑頭!呢個星期我冇做機又冇用深層清楚,所以我諗應該係產品既功效唷!

而 VICHY 係醫學品牌黎!(上次去WASTON 個EVENT 都了解過呢!詳情按此) 敏感肌膚都適用呢!多謝 VICHY 的邀請試用唷!



好啦!今日係父親節,大家有冇同父親吃個飯呢??我父親好忙的說,我想只好打電話給他說句:父親節快樂!
朋友,情人,老公老婆可能會有好多個,但父母親只會有一個呢!




今天希望可以努力將試用和試食,還有我自己的敗文和飯局都寫好,然後寫給大家看唷!
感謝每一位來過閃閃的星球的朋友唷!在 Blogspot 這邊寫了兩年多了!(是了,我在不同的地方也曾寫過,大約應該有十年吧!由小時候的日誌開始),平常大家也很少留言,而我收到留言查詢時,也會盡能力回答!希望大家繼續支持閃閃,你們每一次的瀏覽,是我寫 Blog Post 的動力來唷!想說遲點搞一個小抽獎,讓我想想怎樣送出小禮物唷!

沒時間留言的吧!希望大家會按 Facebook 的 LIKE !閃閃先謝過!^O^//








閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin