星期五, 6月 24, 2011

大咪小咪都需要用到 ❤ 真係 WORK 既 Collistar 晚間豐胸提升精華 ★ 送4份迷你裝





好多謝莎莎抽中試用 Collistar 呢(每次PR 都會好細心咁寫上便條!好窩❤ 唷!)!豐胸既產品我都有用過精油,不過油淋有啲麻煩(仲有好大陣味),同埋我諗要真係好長期咁用先 WORK!而自己都好懷疑外用既產品究竟有無用!?




(成150ML 都好大枝,閃妹都囉黎用,因為佢生完BB 餵過人奶黎~)



今次試用既產品只係夜晚先要用,沖完涼將適量既份量搽係胸部!要避開乳頭!!按摩一陣等佢吸收,就可以架啦!




閃閃咪咪其實都好細,其實閃媽同閃妹咪咪都唔細架,所以我成日比閃妹笑我,其實本來閃閃都冇咁細,只係好耐之前病左一輪,日日都食白弼,食左成個月後就搞成咁了。。。嗚....

講返產品先,先講用後感,用左頭兩日,覺得有少少脹同既感覺,平時咪咪好似好"泡"咁... 唔知大家明唔明呢,即係冇乜肉係入面咁既感覺,都唔明.... ?um....我諗會好似眼框無左眼珠係入面咁好空洞既感覺!(好似有點恐怖... >.<) ,用左第四日,就 FEEL 到有返啲脂肪係咪咪度,有返質感!自己都覺得好神奇!!有講晚間其實身體既器官仲係更新緊,而 Collistar 就係利用晚上睡眠時間,皮膚組織最易吸收的時間時使用呢!



官方資料:
晚間豐胸提升精華 Intensive Bust Volumizing Serum Night HK$480/150ml
產品蘊含非洲豐麗果萃取物,能有效調節人體雌激素平衡,同時間促進乳腺發育,令胸部更豐滿緊挺。此外,當中的採用的雷公根幹細胞及 Volumizing Extract,不但能緊實肌膚,預防肌膚鬆弛,重塑胸部線條,亦能強效達致豐胸的效果。產品同樣蘊含Micro-Patch®,能於晚間睡眠時進行豐胸護理,用後提升胸部線條,胸部更堅挺、緊實及豐滿。


成份 作用
Voilumizing Extracts - 有效達致豐胸效果
雷公根幹細胞 Plant stem cells of Centella asiatica - 重塑胸部線條
非洲豐麗果萃取物 Kigelia africana Extract - 平衡人體雌激素 & - 促進乳腺發達
彈性蛋白 Elastin - 提升彈性及緊緻度
Micro-Patch® - 於晚間傳送有效成份至肌膚底層
玻尿酸 Hyaluonic Acid - 保濕
小麥胚芽油、維他命E Wheat Germ Oil & Vitamin E - 抗氧化 & - 延緩衰老


唔會好笠,按摩下就會吸收左!


用左一星期啦!咪咪有少少提升到,有 frim 左既感覺,有返重量感,帶BRA 既時候會更加覺得,之前帶左BRA 冇PAD 個啲,會有啲鬆,但而家就好似加左PAD 咁,即係個咪咪大左少少!我真係估唔到一星期已經咁有效果!其實我唔係想要個咪咪要好大!(雖然男人都係鐘意大!) 我最想係令我身型更有線條!夏天著 Bikini 都靚啲唷!女生既保養真係由頭到腳都有,做女生都真係唔係一件易事呢!就算你已經有大咪咪,都要好好保養唷!

再次多謝莎莎,大家有冇興趣想試下呢!大家只要去 http://www.facebook.com/sasahongkong 度,莎莎會張貼我既文章,只要係LINK 度COMMENT!大家就有機會比我揀中 (2位)同莎莎 (2位) ,試晚間豐胸提升精華迷你裝,成30ML 架!大家唔好錯過唷!^^//


後補:搵到枝WORK 既豐胸CREAM,我今日都開始左我既草藥豐胸,試一段時間同大家報告進度啦!如果你想知我食咩草藥,記得要SAVE底我既BLOG,又或者LIKE 我個閃閃的星球啦!





閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin