星期日, 4月 25, 2010

ASCENT APPS 分享


有留意本部落格既朋友仔,應該會知道上星期閃閃搞左個試玩 APPS 送香水既行動 (相關文章),而呢個活動只係為其5日至明天26號止,有興趣又未玩既朋友,可以去試試唷!我星期五晚都約左朋友去呢個 Roadshow 影相呢!可能岩岩放工時間尚早呢!一唔係太多,朋友仔等左十分鐘就可以玩了!

已經有好多朋友玩過了,所以閃閃今日同大家分享 APPS 既內容唷!透過一系列刺激思想既測試,從影像、音效同埋顏色去了解自己既個性,一共有七條問題:



香水比我既感覺呢,係吸引異性的,香味會形成記憶,令我想起某一些人!



其實呢,大部份都係係我生命中不可缺少既,但當我睇到啲卡既時候,直覺就揀左呢張了!




其實揀呢張唔係因為想去 PARIS,而係第一個感覺係如果去旅行我會去睇唔同特色既地方同地標,呢個就係我揀呢張圖片既原因!


我相信冇乜女仔會抗拒雪糕同日本菜,而我因為唔太喜歡雪糕的,所以揀左女仔最大路喜歡既日本菜啦!HAHAHAHAHA~


其實唔同類型既音樂我也會ENJOY,但硬要我揀的話,我會揀聞歌起舞既音樂!


最後一張了,喜歡果香既我,就揀左呢張好多生果既圖片


結果呢................



我係高雅型兼休閒型,自己覺得很準呢!

最後你估下我揀左邊支香水呢???


就係呢支紫色蘋果啦!嘻嘻,甜甜地有 BERRY 既味道,我好鐘意呢!





藍莓凝露 Juicy Berry EDP HK$450/50ml
這是一次由堅實的小黑加侖子和肥美多汁的黑莓炮製的莓果盛宴。肉汁豐腴的梨子和圓潤甜美的荔枝,為令人垂涎的雜錦甜點錦上添花。薈萃各式果實的花蜜湧往如絲絨般細軟的玫瑰花瓣,依偎在氣味細緻的蘋果花上。香氛最後以奢華的檀香木和糖心金色木材作結。莓果凝露裡的各式莓子甘美非常,成就DKNY的非常演繹。

仲找來超 Cute 既廣告,好味到想食左佢!hahaha


今次多謝 Estee Lauder 集團同 Beauty Talk 送出左三十多個名額比登記左既 Beauty Bloggers 們 (多謝大家留言報名參加唷!),仲有邀約既PR W小姐,以下係有分抽中去參加今次香氛大測試既 Bloggers 們既分享 (排名不分先後,會再更新的!)

Chelsea - ASCENT “個性香氛大測試”
Tata - 私家地喱蛇果
princess_karman - 屬 於 我 的 蘋 果 香
Sindy - ASCENT 個性香氛大測試 !!!!
Daisy- 掙脫牢籠的雛菊.尋找屬於自己的香氣!Ascent 個性香氛大測試 :)
Sandra - IPOD TOUCH/IPHONE幫我揀香水~
冰 - 除了打麻雀以外,iphone還有甚麼用途?
Cindy - ASCENT幫到我~以後揀香水就冇難度~正呀^^

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin