星期日, 4月 25, 2010

瑞典美顏針Restylane® 美之約會



上上上星期四(最近好忙.... 而家先寫添...)﹐閃閃應 PR 既邀請,出席左瑞典美顏針Restylane® 美之約會,本來收到電郵既時候,閃閃唔諗住去的,後來有相熟既 Bloggers 會出席,閃閃最後抱住咩都要知啲既心態下,開始左呢歷險之旅。

一去到,認識左同閃閃電郵聯絡但未見過面既 PR,之後佢地就話叫我地食啲野先,佢地準備左到會,岩晒岩岩放工既一眾 Bloggers 們,有冷盤之外仲有熱盤添唷,好細心唷~~~~~~~~~~




安排左皮膚科醫生黃偉傑醫生 (Dr. Wong) 黎講解,Dr. Wong 解釋佢唔係整形既醫生,打注入式既透明質酸只係皮膚科醫生已經可以進行!
Restylane® 係全球銷量冠軍既品牌,係歐美日本台灣韓國等地方相當普及!

瑞典美顔針Restylane的主要成份是透明質酸(Hyaluronic Acid),亦稱玻尿酸。透明質酸是一種天然存在於人體包括皮膚組織內的物質,與人體內的透明質酸相近度超過99%,達至高度相容性。
瑞典美顔針Restylane可用於五大領域:

而用係唔同部位既透明質酸(Hyaluronic Acid)粒子大小都會唔同,以應用係唔同既部位!



Dr. Wong 講解完就到化妝師 Do Do 係為大家介紹點可以用化妝將面部既輪廓立體起來!但係化妝只可以立體到正面望既感覺,一係側面望過去,就睇唔到架啦....


之前 PR打比我既時候,問我怕唔怕打針!我第一次間答佢怕,上一次只係去驗身抽血,我已經驚到喊左出黎,叫我去打針........ 我超驚!

下面呢位女生如果你有係 The Ztyle 睇既 Blog的話,就會知道佢係 TheZtyle Editor 大佬B,人如其名呀!好勇敢做示範唷!
未打之前,佢鼻樑唔高,鼻頭都冇乜肉!



開始打啦!首先係係鼻樑為落針!天呀... 係旁邊睇見既我都覺得好痛,但大佬B話冇乜感覺,因為針內已經包括左麻醉藥既成份!
每打一下,醫生都會用手造返個形出黎,一路打一路整!整到又直又靚為止


因為鼻頭都要打入透明質酸(Hyaluronic Acid),呢個位比較痛,係旁邊睇到膽戰心驚....





中途睇效果時,大佬B睇到嘩嘩聲!


旁邊睇真啲,又直左又高左!



之後到化妝示範既 MODEL!


醫生說為佢黎個 BIG CHANGE,所以會打鼻同埋下巴!






打完之後,比之前SHARP 左!下巴尖左無咁短,個鼻都高左啲唷!全個過程佢都冇乜點叫過痛,只係話靚就得啦!勁!為左靚靚痛都唔怕!


雖然我未有咁既勇氣去為左自己既容貌作出改變,但都好驚嘆現今既科技既進步,想整靚啲已經唔駛再做複雜既手術,簡單去皮膚科醫生處打個針,就已經可以靚足半年!

多謝 PR 既邀請呢,閃閃又識多樣野唷!

2 則留言:

Daisy 說...

唔得啊,只可以給你一個驚字

閃閃星小藍 說...

Daisy> 我係超驚唷!!!!!!!!!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin