星期二, 4月 27, 2010

還可以相信永久嗎?



最近有看這上圖的廣告嗎?沒有?還是有看過下圖的廣告?



如果不看品牌名稱,你會估到這是什麼廣告嗎? 
在這個新世代... 你還會相信永久嗎? 
是口裡說相信,但心裡不再相信? 
是心裡很想相信,但現實總教我們不敢相信嗎? 
只是兩張圖片,已經令人想多一點..... 問一問自己,還會相信永久嗎? 

教人想多一點,這是 dermes最新的廣告「相信永久」,如果你有留意,dermes係全港唯一一間專做激光的中心,對上一次廣告是「十年專一」代表十年來專一只做激光療程。
「相信永久」同「十年專一」,都令人想起愛情,但有多少愛情,經得起時間,經得起考驗?

今次得 dermes 既體驗,讓我淺嘗「專一」專業的服務和了解「相信永久」的服務承諾。

你用什麼方法脫毛?



以上的方法你試過嗎?Wax的方法比較痛,但比較持久一點,剃的方法比較快和方便,但是不到1-2天毛毛又生出來了!

而且原來用wax ,剃刀剃又或者用拔的方式,都會令毛髮折斷又或者因為毛孔閉塞,形成毛髮倒生,而且易傷皮膚,毛髮會越來越粗!我試過因為長期剃毛,某些部位毛孔粗大,以前的舊男友看到都會問為什麼皮膚一點點的,感覺很尷尬,而且很難令毛孔變細.......



最左邊的我也試過,一邊轉支棒棒一邊超痛;線面聽說也很很很痛;拔毛機我也有呀!但係又係好痛......

總括而言.... 所有方法都係要持續地做.... 只要毛毛再生,就又要再重複同經歷痛楚!諗起都好痛呀!






想有皮膚滑滑沒有毛毛可以怎麼辦?

早前我到了 dermes了解了激光脫毛和試做,首先我地黎了解毛髮既生長週期先,點解要六至八個星期先做一次呢,原來因為毛髮有幾個唔同既生長週期,要係毛髮同毛囊連埋一齊,激光既熱能先可以沿住毛髮既黑色素一路落到去毛囊而去脫除討厭既毛毛!所以要做大約四至六次去清除不同生長週期既毛髮!


而dermes既激光係「選擇性光熱效應技術(TKS)」以激光「選擇性」針對毛囊並加以破壞,完全不會損害周圍皮膚組織,不但能達到理想的脫毛效果,還確保安全可靠。而且係做激光脫毛既過程中,會而零下四度既冷風同步吹住脫毛既位置,咁會冇咁痛呢!



而激光脫毛比起彩光有咩好處呢,就係以單一波長既光波去脫毛,而光波如果搵唔到黑色素,係會消失,而唔會被皮膚吸引左,但彩光就因為冇特定既波長,而且唔係每條光波都搵到黑色素,光波會落左係皮膚到,最重要係:激光係永久,而彩光唔係永久!



講解完之後,就開始療程了!首先係治療師檢查我 Under arm 同 Upper lip 既毛髮,因為我係用剃既方式多,原來剃刀會對皮膚好大刺激,令皮膚有一層死倒塞毛囊!

然後就係剃走面層既毛毛,再用冰袋冷敷,戴上激光專用的保護眼罩準備做激光既療程!

整個過程好快,大約二十分鐘,期間有刺痛感,但還可以接受 (因為我有倒生毛髮,所以感受比較大....)

完左之後有少少紅腫,返到屋企已經冇乜事了!



女生都愛美,手手腳腳有毛髮總係唔係咁好的,由其係夏天想著背心短裙,毛毛更加係唔可以留底!而激光脫毛既永久性,係唔駛再擔心突然有人提出既邀約,先發現自己成手成腳毛毛唔見得人!!如果做左激光永久脫毛,就再冇呢個煩惱了!

各位女生,妳同意嗎???

我相信永久的唷!!!



「相信永久」Yahoo Search


dermes 激光永久脫毛分享 youtube (簡單分享)


2 則留言:

fook chu 說...

hi there,

thx for sharing ur experience at dermes. just wondering if u joined the upper lip treatment? if so, how's it going? i wanna join but a bit worried bcuz it's for the face.

cheers,
stella

閃閃星小藍 說...

Stella,個次係試做呢,做完到而家先開始有少少毛毛生出黎,但都仲係好少!
有點痛架... 但冇我以前係另一間做咁痛,可能有冷風既關係吧!

如果你有興趣,我可以介紹你去試做喎!
有興趣email 我啦!littlebluebb@gmail.com

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin