星期日, 4月 04, 2010

相約於櫻花樹下



多謝 Meling 既邀請,閃閃有幸出席左今年海港城既主題活動「幸福祈願櫻花祭@海港城」既「櫻花攝影班」。有得玩有得學,又有得食野!正!

尋日下午一點半,我地約好左係櫻花樹旁等,一去到就見到相熟既 Beauty Bloggers 們,同埋今次海港城特別邀請了Good Tutor (www.goodtutor.com.hk) 既專業攝影師 Iris Cheng ,教我地點影櫻花。

閃閃仲著左日式浴衣(唔記得影返張全身相,有邊位 Bloggers可以比返張相我唷!)
多謝 Daisy 用 iPhone 影左張相!

攝影導師 Iris 好有心機咁分左幾個 Step黎教我地,首先係我地自己試下影櫻花先,然後再就個別同學仔既相作出分折同指導,雖然閃閃用 DC仔冇得好多 Function可以自己調教黎影相,但係都就自己既 DC 仔配合今次影櫻花作出調教,什麼 ISO呀... 閃閃以前都唔知係乜野黎,而家就知道係感光度,雖然閃閃部相機仔只係 DC仔,原來係影唔同既物品既時候,原來都可以作出適合既調教!

睇下大家幾留心聽書!

之後就係一邊影,一邊講解,以下就係閃閃既攝影作品啦!

每次影完都會再 Focus or 調較一下,同埋試下開閃光燈既效果。由最初Out Focus到影到朵櫻花啦!


之後就唔同既構圖去影。


搵一啲有樹幹去襯托既櫻花,希望影到靚靚既構圖!











你都想參加,快啲睇呢度:


之後我地仲去左 niji 試佢為左配合櫻花呢個主題既櫻花芝士餅!



一上檯大家都嘩嘩聲,未食個賣相已經夠搶了!


根據餐廳經理既介紹,呢個芝士餅係用左日本空運黎既櫻花整成的,閃閃好喜歡芝士餅,但第一次食用櫻花整既芝士餅,食落櫻花有少少咸咸地,但配落芝士餅度又出奇地好好味,由其係閃閃咁喜歡吃芝士餅,睇黎閃閃會去食多次先得唷!


有得玩又野學仲有得將櫻花食埋落肚,真係超滿足呢!
多謝 Harbour City 既安排,同埋多謝 Meling 呢!

完成左呢個攝影班之後,閃閃最記得一樣野就係「要買部起碼可以較下光圈既半專業相機」咁先可以影多啲靚相呢! (大家真係要去每篇博文最底咁下廣告,資助下閃閃買相機:p 先謝!)

相知 Harbour City 最新既活動,就要加入佢地係 Facebook 既 Fans Page 啦!
http://www.facebook.com/HarbourCity

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin