星期一, 7月 18, 2011

夏天控油產品 ❤ Bioderma Sebium Serum & AKN Fluid





先多謝 Bioderma 邀請試用,其實原本應該係有三枝產品的,但唔小心唔見左其中一枝,唯有同大家review 兩枝。

我係混合性偏乾既皮膚,但夏天 T-Zone 位都會好油。所以夏天都需要用控油既產品。

收毛孔控油精華 Sebium Pore Refiner (30ml) $200 (上圖左邊)

產品介紹:
專利Fluidactiv®配方,平衡面部油脂,改善毛孔阻塞
傘菌萃取液有效收細毛孔及平滑肌膚
水楊酸可軟化角質,去除死皮及減退面上瑕疵
甘露醇和銀杏葉預防肌膚老化

使用方法:
每日一至兩次,單獨或於控油保濕面霜前使用,混合性肌膚用於T zone位置,油性肌膚可全面使用,用作隔離霜令膚色更均勻。

洗完面,拍完爽膚水,我會先用呢個收毛孔既精華打底,乳液狀,好水咁,好易推。





控油去粉剌乳液 Sébium AKN Fluide (30ml) $170 (右邊)

產品介紹:
含專利Fluidactiv®成份,改善皮脂氧化變硬,阻塞毛孔問題
AHAester (果酸) 及Salicylic Acid (水楊酸) 有效溫和去除老化角質細胞,減少及預防黑頭,白頭和粉刺形成並有效平滑肌膚。88.2%使用者有效減少黑頭,白頭和粉刺
3% Zinc Gluconate (葡萄糖酸鋅) 能減少皮脂製造及具強效消炎作用,Zinc Gluconate更可減低P.acne (暗瘡菌) 的形成
甘草次酸,銀杏及尿囊素減低肌膚因暗瘡而引起的紅腫,鎮靜肌膚表皮層
獨有甘油及木糖醇保濕配方,為油份失衡的肌膚補充水份

使用方法:
早晚潔面後,取適量塗於面部及頸項,避開眼部周圍。每日使用一至二次。如進行暗瘡治療期間,每日使用一次。

用完精華再用埋呢個乳液,都係白色乳液狀,用完皮膚會好乾爽。



用左一段時間,中午出油既情況減少左好多,往年夏天出油令黑頭增加既情況都少左,我諗再持續用黑頭等都會慢慢消失呢!其實我好少用控油產品,今年試左兩個唔同品牌既,兩個都唔錯,令我了解到原來就算係偏乾皮膚,都要因應唔同既部份,用上唔同既產品,好似兩邊面就要用保濕,但T ZONE 就要用有控油效果既產品。而呢款產品除左控油之外仲有保濕既成份,就唔怕乾啦!^^


閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin