星期日, 7月 10, 2011

快速消滅豆豆 ❤ ORIGINS [升級版] Spot Remover™ 特效暗瘡療液




最近雖然出少左豆豆,但可能因為工作太忙,壓力大!(唉... 做到十二點...仲要星期六都要返去做野!) 晚晚都好夜訓,搞到出左幾粒好豆豆!

呢個時候收到 Beauty Talk 邀請試用,梗係試啦!(多謝 Beauty Talk & Origins ^^)

由細到大,都用過好多唔同既暗瘡治療既產品,但就冇試過 Origins 既暗瘡產品,今次試用佢既升級版,本來未升級前,我上網睇過一啲 Comments ,都話佢一兩日就去豆,所以好期待呢!

Origins [升級版] Spot Remover™ 特效暗瘡療液,主要係由水楊酸 (Salicylic Acid 對抗 + 預防= 治療暗瘡)、黃芩根、蘋果及青瓜萃取 (Scutellaria, Apple and Cucumber Extracts 淡化黑色素 + 預防色素沉澱 = 消除暗瘡印痕) 同埋咖啡因及紅海藻複合物 (Natural Caffeine & Red Algae 紓緩及鎮靜肌膚 = 擊退紅腫)既天然成份,而講到係[升級版],仲加入左兩款肌膚親和性極高的純天然植物精華油 -
俄勒岡草 (Oregano) —生於歐洲地中海希臘的沿岸地區的高嶺上,Oregano在希臘語解作“Delight of the Mountains”,古時的希臘人已用作治療受細菌感染的皮膚,有消炎抗菌之效;俄勒岡草精華油則有淨化的作用。
丁香 (Clove) — 源自印尼,自古以來其花蕾及精華油均用作刺激神經,帶來醒神及振奮作用。

講左咁多佢既成份,講返我既試用感啦!
閃閃由收到之後一直都有用佢,一來佢細細支又夠輕身!(10ML麻),收到個時其實粒豆豆已經出左幾日(幾日都冇好到呢... 又谷住喎),點少少塗起豆豆上面,唔知係咪因為我多手整損左,有啲拿拿地既感覺 (冇豆豆既地方就唔好搽了,因為可能佢消炎殺菌好強,如果冇豆豆既地方搽左會有啲"猛猛緊"既感覺)!訓一晚之後,粒豆豆有消炎既功效,早晚用多幾次就會好番晒!不過雖然佢有去印既成份,但我覺得佢去豆既功效好過去印好多!

質地:GEL 狀,少少即可,點係暗瘡度就OK! 透明~~~~上妝都冇問題唷!^^~



左邊係未用前,已經冇最嚴重個時!但係發晒炎,右邊係用左三次之後 (夜晚,第二朝同夜),下面個粒已經好左了!冇再發炎!NICE~~~~~^^



我覺得佢比起英國某品牌既油黎得見效!用左佢一來冇油淋淋既感覺,而且上妝都唔會有問題,而且去豆功效相對下較強,Origins 既產品一向都以天然同有機做標榜,所以用落都比較安心。

軟身膠樽,輕按即可!




我本身係敏感性偏乾既皮膚,出豆豆都係因為成人暗瘡又或者壓力同埋腸胃唔好所致!如果你係油性皮膚,可以試下佢既 Zero Oil™淨肌控油系列(包括淨肌控油深層潔面啫喱、活膚水、保濕乳液及重點吸油液)使用,能全日有效調節臉部多餘的油份,迅速暢通及收斂毛孔,改善油光滿面、收細毛孔及預防暗瘡。

❤ ORIGINS [升級版] Spot Remover™ 特效暗瘡療液 ❤
使用方法:取少量塗於已清潔的暗瘡患處上,每天1-3次,使用次數視乎肌膚需要。
售價:HKD$130/ 10ml

百三蚊唔貴呢,我相信我回購度係 100% ♡♡♡♡♡ (除非唔再出豆豆...不過都好難!)




Besides, 頭先提到呢款產品去印功效一般,我會推介自購既喜療疤除疤啫喱,只要用完 Origins [升級版] Spot Remover™ 特效暗瘡療液之後,用除疤啫喱,疤痕會退得快好多!大家可以試下唷!(不過呢枝成支藥膏咁,都係等豆豆好返夜晚係屋企搽,都係 Spot Remover 方便啲,可以袋係手袋仔度!)



喜歡我既文章的話,請按LIKE 唷!^^♡♡



最近閃閃真係忙到不得了,應該係閃閃係呢間公司入職以來最忙既兩個月,做到個人冇晒心機但又要趕,發生左啲不愉快既事,個人好沮喪,本來要同大家分享既文都一再拖延,對不起大家!
岩岩完左份糧,係未開始新一期既計糧,我要好好咁調整自己,然後再開始新一期糧!
今個月係生日月呢!再同大家分享下我既生日飯局唷!同埋會搞一個小小抽獎!希望大家支持一下閃閃唷!





閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin