星期六, 7月 16, 2011

Pantene CLINICARE 髮の美容科學 @.@ 我啲頭髮唷.....




多謝 Pantene 既邀請,閃閃出席左佢地既活動,好開心又好唔開心.......
^O^ 開心既係,可以了解 Pantene 既新品,專業分析揀選岩自己用既產品!
>.< 唔開心既係.....轉頭再講.....

一開始,Pantene 方面請左一位醫生黎講解!先講頭髮既結構,幼幼一條頭髮,都有幾層組成!



而原來有好多外來既物素都會對頭髮做成傷害!




我地成日都會注意皮膚會要抗衰老,但原來頭髮都要呢!



而 Pantene CLINICARE 既秀髮科學研究,加入左過萬億超微修粒子既專利修護科技,能夠快速咁深入毛鱗片,密集咁修護髮絲受損既部份,再保護髮絲內部。




而 Pantene CLINICARE 最新包裝既3款白金級護髮系列,經由專業醫療美容中心驗證,能夠係兩星期內改善受損毛鮮片、增加強韌度、提升髮幹直徑、平衡頭皮酸鹼值。

藍色既係 時光損傷修護系列;橙色既係 纖細受損頭髮修護系列



而紫色既係 染燙受損頭髮修護系列



當日仲有介紹新品密集修護精華,係每晚搽係髮尾,可以形成保護膜,係夜晚進行修護。





好啦,講解完就去做頭髮分析啦!(Babyalpha 好專心喎)






呢個係我既分析,我既頭髮都算粗,但係因為染髮.... 佢已經受損,好唔開心呢!仲要有斷裂既情況!




水份超低呢,毛鱗片情況真係好嚴重呢.......




當日仲食左餐廳提供既小食,好味道呢!



@.@ 點解會有手作仔玩既,原來銀黏土係由好細微既粒子組成,理念同 Pantene CLINICARE 係一樣架唷!







走既時候,每人可以囉一袋產品返去試用!係以測試去分類的。




我咁嚴重,當然要用紫色系列既染燙受損頭髮修護系列。



仲要加埋呢個精華!




一盒十枝,每星期用兩枝就OK~



扭開就用得!敷五分鐘左右就OK架啦~ 好方便~





多謝 Pantene 既精心安排呢,其實我知我自己頭髮染過會損傷,但冇諗過咁嚴重,忽略左頭髮既護理,但係 Pantene 既系列,就可以係日常護理中,慢慢咁修護返我地既頭髮。以開架既價錢,就可以咁專業既護理,真係好讚,我用左一段時間,都覺得頭髮比之前有光澤同強韌左!希望持續用會有更好既效果。





閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!


沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin