星期一, 7月 25, 2011

滋潤保濕大愛 ❤ Guerlain皇牌特效水合保濕精華素 Super Aqua Serum







多謝蘋果的化妝箱抽中試,其實閃閃都 Keep 住用 GUERLAIN 既 Abeille Royale 都已經好好用 (之前有試用過,而家用貨裝) (❤按此回顧❤),今次可以試用佢既皇牌特效水合保濕精華素SUPER AQUA -SERUM SET (呢套套裝由而家起到8月31日售 HKD$1,440)。



入面有 SUPER AQUA -SERUM, SUPER AQUA -LOTION, SUPER AQUA -MASK 同 SUPER AQUA -DAY (SPF10)。





SUPER AQUA-LOTION 嬌蘭特效水合保濕化妝水

產品簡介
這款爽膚水是基礎保濕的第一步,天鵝絨般的舒適質地,燦層潤澤肌膚,為更好吸收後的護膚産品做好準備,一經使用即刻出現肌膚光澤,為您帶來無與倫比的溫和舒適之感

洗面後,先做最基本既保濕第一步,呢款化妝水,能夠均衡和淨化肌膚,
有助於清除化妝殘餘,滋潤肌膚。每次洗完面,用沾濕化妝棉,然後搽抺面同頸部!用化妝棉可以
清左殘餘物,然後我會再將化妝水倒係掌心,暖左之後,再將佢拍上面,加強保濕。化妝水仲有好香既花香味添唷!




SUPER AQUA -SERUM 皇牌特效水合保濕精華素

以沙漠玫瑰花複合物研製,這成分具有超凡的鎖水能力,可為肌膚形成保護屏障,保護肌膚免受游離基影響,同時刺激天然補濕系統,解決乾燥問題,防止衰 老表徵提早出現。

沙漠玫瑰花生長於也門,它具備超凡的鎖水能力,就算生長在嚴峻乾旱的環境下,都能夠鎖緊水份,生命力旺盛。其實每個品牌都研發同埋尋找不同既物料去鎖住水份,玫瑰花係沙漠能夠生長,可見得佢自個保存水份既能力相當高呢!

質地其實都唔算太杰,水水的,但滋潤度好高,如果朝早我會用一泵多少少,夜晚會用兩泵!用左佢基本上我已經覺得好足夠!不過我覺得因為滋潤度好高,朝早用既話冬天用會比較岩,夏又就留返開冷氣既時候用!

用左快一個星期,皮膚冇乾既感覺!仲有好滋潤既感覺!感覺有好好咁保存水份。冇比咁熱既天氣蒸發左!




特效水合日霜 SPF10 Super Aqua-Day SPF10

產品簡介
水合青春還原活能日霜SPF10如絲般柔軟豐潤,滋養並舒緩肌膚,即刻舒緩中性至乾淨肌膚,或嚴冬中的任何肌膚類型

其實我覺得呢款,岩冬天用多啲,因為滋潤感好重,SPF 10 只係岩開出一段小時間,如果想防曬效果好啲,就應該用品牌既SPF 30 那款了!


其實仲有個 SUPER AQUA-MASK,佢入面有成 30ml 既 SUPER AQUA -SERUM,我仲未捨得開黎用呢!等我搵時間做下深層清潔再用呢個MASK 唷!


閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin