星期五, 9月 10, 2010

搽蜂皇精華上面? GUERLAIN Abeille Royale 殿級蜂皇嫩肌精華素


記得細個個時,曾經有一日獨自係屋企,有位姐姐咁鐘推銷,平時我會隔住門婉拒,但呢位姐姐話佢推銷既係一種用蜜蜂既蜂蜜製造既護膚品,成份天然,對皮膚好好咁話,我竟然開左門比呢位姐姐入屋介紹 (當然其實唔岩啦,由其係第一個人係屋企,大家千萬唔好學!),佢講解之餘仲示範點用由洗面到護膚既產品,個個蜂蜜既味道,我好鐘意,但係個時我應該仲係小學/初中生,冇咁多錢買二百多元既洗面膚等等......所以最後都冇買到,但係個種味道一直都記住係腦海內,好想試返當年既產品。(小小年紀已經知道蜂蜜對皮膚好呢,嘻嘻)

到左今時今日,用過好多產品,都有啲話係蜂蜜做,但都唔好用。間唔中我都會有天然蜜糖混其他材料去做面膜,都好滋潤架!

蜂蜜是理想的天然美容劑,早在1700年前,我國已開始用蜂蜜護膚美容,晉代郭璞在《蜜蜂賦》中記載“靈蛾御之以艷顏”,即指晉代女子直接用天然蜂蜜抹面。南北朝百歲名醫甄權在《藥性論》中記載“蜂蜜常服面如花紅”。現代研究表明,內服或外用蜂蜜,可改善營養狀況,促進皮膚新陳代謝,增強皮膚的活力和抗菌力,減少色素沉著,防止皮膚干燥,使肌膚柔軟、潔白、細膩,並可減少皺紋和防治粉刺等皮膚疾患,起到理想的養顏美容作用。

點解講起蜂蜜,因為最近我試用左一隻好好既產品,um......就咁講好難一下子了解,搵黎官方網站既短片,大家就可以了解品牌製造呢枝產品既理念同更加了解這產品。
(影片約三分鐘)


今次既試用用SMS 通知取試用品的,我原來一直miss左個sms,後來見到個sms就去左 CWB SOGO囉試用品(好在見到呀....唔係就冇左個試用既機會),見到枝 Abeille Royale 仲諗,咁細枝...點試得真架?(但已經話成SET 差唔多價值$400了!)


今次 GUERLAIN 好好咁,仲安排埋爽膚水(SUPER AQUA-LOTION),日霜 (SUPER AQUA-DAY SPF 10),同埋晚霜 (SUPER AQUA-NIGHT) 配合埋呢枝蜂皇嫩肌精華素 (ABEILLE ROYALE) 黎用!我有問過BA,全部都冇酒精成份,敏感皮膚都用得。


Super Aqua Lotion
特效水合爽膚水

產品簡介
這款爽膚水是基礎保濕的第一步,天鵝絨般的舒適質地,燦層潤澤肌膚,為更好吸收後的護膚産品做好準備.一經使用即刻出現肌膚光澤,為您帶來無與倫比的溫和舒適之感







Super Aqua Day SPF10
特效水合日霜 SPF10

產品簡介
水合青春還原活能日霜SPF10如絲般柔軟豐潤,滋養並舒緩肌膚,即刻舒緩中性至乾淨肌膚,或嚴冬中的任何肌膚類型









Super Aqua Night
特效水合晚霜

產品簡介
夜晚時護膚能産生更佳效果,幫助肌膚"複原"在你熟睡時消除日間的壓力和皺紋






Abeille Royale Youth Serum Firming Lift, Wrinkle Correction 殿級蜂皇嫩肌精華素

產品簡介
能即時滲進皮膚,瞬間形成似有若無的薄膜。薈萃突破性成分,別具保護和滋潤作用,也使乳液能極其順滑地推開和快速滲透,同一時間提供卓越修療效能和非凡感官享受。



試用左幾日之後,就明白左點解比 5ml 我地就可以寫試用報告了,因為真係好快就感覺到個效果。用左一星期左右(早晚都用,好快用完了),覺得皮膚滑左,毛孔細左,同埋皮膚緊緻左呢,之前有化妝 師話就算未去到四十歲呢啲年紀,但都要用一啲緊緻皮膚既產品,因為始終有地心吸力,皮膚都有下垂感,所以有必要用架!
質地水潤,好快吸收,好香!而且可以修復肌膚組織內既微撕裂,很讚!









產生皺紋和造成鬆弛的幕後元兇是肌膚組織的微撕裂。隨著歲月流逝,肌膚逐漸喪失修護這些微撕裂的能力,因此難以從內在自行”癒合”。


由最初幾滴開始顯現效果,16小時後, GUERLAIN Abeille Royale 殿級蜂皇嫩肌精華素發揮功


效。


嬌蘭獨創蘊含殿級純淨蜂皇精萃,能促進肌膚組織內的關鍵性癒合機制,有助於修護皺紋和回復緊緻。
GUERLAIN 既臨床測驗結果,連續使用3個月後,肌膚既柔滑度同緊緻度均能達到使用前2倍既效果!

$990元 30ml ,內心有點爭札,要KEEP 住皮膚果然係要唔懶得之餘仲要努力搵錢,但要說回購度我比

多謝 theZtyle.com 同 GUERLAIN 既安排。好開心搵到枝好用既蜂蜜產品唷!!


閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin