星期二, 9月 14, 2010

IMEDEEN 肌膚的口服護膚品


以前只會買岩用既護膚品黎保養皮膚,但而家越黎越多皮膚既口服護膚品,IMEDEEN 就係其中之一,之前一路都有聽過呢隻牌子,但有時經過見到,因為價格偏貴而卻步,一來係唔了解產品,二來又怕買左黎食原來冇用,咁就浪費幾百蚊啦。


(每盒都封好的)

最近抽中 Beauty Exchange 既試用,好開心啦,因為可以試兩個月喎,可以試清楚喎,但又一邊擔心,如果試食得好,咪個個月都要買?妹妹話,如果食皮膚好既話,幾百蚊就係抵啦!又岩喎~哈哈!

試 食左一個月,皮膚一向係混合性偏乾既我,皮膚明顯有光澤用冇咁乾,同埋過往生理期會出粒粒既情況少左喎,一向有輕微濕疹既我,平時搽 POT OF GOLD 都會舒緩到,今個月食埋 IMEDEEN 之後就冇左濕疹添 (但我唔知其實關唔關事的!) 不過據了解濕疹既其中一個成因係皮膚乾,食左IMEDEEN 提升左皮膚既水份,所以因為咁好返都唔定!


IEMDEEN 一共有三個配方,分別有:
 


伊美婷經典配方

口服護膚品之經典,也是讓伊美婷成為全球焦點的原創配方。伊美婷經典配方獨有的深海魚類蛋白精華,能夠從內層深深滋養及改善皮膚。每日兩粒,在12星期內即可改善皮膚素質,讓皮膚水分飽滿均勻。






 





伊美婷多元修護配方

告 別歲月痕跡,輕鬆修護延緩衰老。伊美婷多元修護配方擁有深海魚類蛋白精華以及 Lycophence GS TM-混合兩種高效抗氧化分子的天然萃取精華,能快速中和自由基的傷害。抗氧化分子、葡萄籽及番茄紅素的三方配合,在膠原蛋白及彈性纖維四周,立即組成一 道防護層,全面抵抗自由機侵害。

伊美婷多元修護配方,為皮膚素質及水分均衡帶來極致的效益,並在12星期內減少細紋與皺紋。




  
 
 
 
 

伊美婷高效緊緻配方

滿足更年期後的女性之皮膚需求。伊美婷高效緊緻配方以其天然創新成分,如獨有的深海魚類蛋白精華,添加大豆精華及鋅,還有 ViTea防護精華,一種混合各式抗氧化分子,如白毫銀針、番茄及葡萄籽萃取精華、維生素C及E等的強效精華,為皮膚全速抗老。

每早及晚各兩粒,皮膚裡的膠原蛋白及彈性蛋白,將獲得所需的滋養與活力,並能幫助減低色素沈澱過度及老人斑等現象。在12至24星期內,皮膚密度將獲得改善,使皮膚更富彈性、更加緊緻,青春活力再現。 
 
 



 
 


而我試食既係伊美婷多元修護配方(Time Perfection),一盒有60粒,每日1次,每次2粒。而家只係食左一個月,食多一個月再返黎同大家報告。




閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin