星期日, 9月 12, 2010

VS Sassoon 旗艦概念館@JFT 的美髮造型體驗


上星期五,下住超大雨,一放工就趕去位於銅鑼灣 JFT 專門店內,體驗 VS Sassoon 旗艦概念館@JFT 的美髮造型體驗!




今次既美髮體驗既目的,係想親身感受一下 VS Sassoon 的產品,唔講都冇留意到,原來 VS Sassoon 既日本閃鑽系列有成六款咁多添!


閃鑽系列係由 VS Sassoon 同國際頂尖沙宣美髮學院攜手共用研創,以三大 Salon尖端科技(包括活質感精華,晶鑽閃耀成份同埋 Cashmere 柔順精華),照顧唔同髮質既需要,成就 Salon 級專業養護,達至極緻既線條同輪廓,柔順觸感同散發閃鑽光芒,六款修護系列分別有:

1. 均衡滋潤系列 (Balanced Moisturizing)
2. 深層滋潤系列 (Deep Moisturizing)
3. 閃鑽滋潤系列 (Diamond Shine Moisturizing)
4. 閃鑽護色系列 (Diamond Shine Color Care)
5. 順直貼服系列 (Weighted Straight)
6. 去頭皮屑系列 (Anti-Dandruff)
同埋有極緻亮澤修護髮膜 (Intensive Hair Mask)


去到呢,髮型師幫我先用 VS Sassoon 既洗髮系列洗頭,水流比較細,因為唔係係真正既 Salon,洗完頭就到吹頭,髮型師先幫我噴上呢支精華素,但係噴起髮尾到中段,佢話會令頭髮更加順滑,之後吹頭仲比左小貼士我,佢先問我平日吹頭既習慣,我平時係先吹髮尾,原來係應該先吹髮根既位置,再吹髮尾,咁樣會令個頭頂既頭髮冇咁塌,VOLUME 會比較多!

之後就係造型啦!因為我係長直髮,所以就捲CURL 啲頭髮,捲完好CURL,不過因為唔係電出黎只係用熱力造型,所以好快會冇咁直!初初一捲完真係好「女人」呢!


多謝 HKCOSME 同 VS Sassoon 既安排,你都想試下呢個美髮體驗,由本地資深髮型師親自為你打造極上完美髮型 ?
旗艦概念館@JFT成功邀請了本地資深髮型師駐場,教你打造極上完美造型。凡購買VS Sassoon產品時獲派VS閃耀新型格VIP卡顧客,一經登記,即可體驗本地資深髮型師為您打造極具個性的潮人型格。

*凡於推廣期間購買產品,致電21144322登記個人資料、收據、VS閃耀新型格VIP卡*編號及預約時間,並帶同收據及VIP卡正本前往VS Sassoon旗艦概念館@JFT親身體驗。




VS Sassoon 旗艦概念館@JFT
地址:香港銅鑼灣波斯富街108-120號
電話:2114 4322
開放時間:下午12時至晚上8時


閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin