星期六, 9月 25, 2010

You are THE ONE!!



早前,出席了 Neo Derm 旗下 「dermes 激光永久脫毛中心」係銅鑼灣金朝陽新店既活動,名為 ou are THE ONE" Blogger Night。

首先想說,Neo Derm 係我遇過肯花心思宣傳既其中一間公司,接觸亦比其他公司多,我諗係因為公司對員工好,令員工更用心,更花心思推廣,所以佢地都比一般其他同類公司活動也較多!

今次既活動係介紹佢地最新既分店,同佢地過往既分店好唔同,之前去既分店,全白色的,感覺好似入左醫務所咁,今次開既分店,據 PR 講,原來佢地搜集左顧客既意見,先落實裝修新店。這新店既裝璜的確係耳目一新呢!


(好細心咁,安排左到會,岩晒一眾放工趕黎既 Bloggers 們!個沙律好好味呢!)


一去到,首先係化妝,其中一個活動就係拍封面照,PR 真係好有心機去度活動,搵左化妝師同攝影師黎同我地分批化妝同影相,不過,活動冇問題,但化妝個位就好有問題,我係第一次化完妝覺得仲差過我自己化.....幫我化妝個位姐姐好快手,快手到有啲離譜,因為冇鏡,我唔知佢化成點,只係覺得痴左假眼睫毛之後好唔舒服,好既化妝師幫你貼左假眼睫毛係唔會好覺有野係眼皮上,但我貼完之後眼都唔係好打得開,一照鏡就覺得好出事..... 但個個都話冇問... 咁由佢啦!

事後我仔細睇過個妝,對眼化得好冇層次,我如果用心去化一定好過佢好多,唉........


張相執過黎的,但都救唔到對眼,好似比人打腫左咁....



講返分店先,今次每間冶療既房都有唔同既主題,門外面仲有好得意既亮燈設計,等大家係門外都知有客人係入面!



分別有 Neo Derm既PR 同dermes 既PR同我地講解分店設計同埋最新既療程,仲有玩遊戲添唷!


就係鬥快砌返最新療程既程序出黎,由下至上,大家可以初步了解。


仲安排左我地試做一下,以往我都有試過 (相關文章),之前雖然有冷風去舒緩個痛既感覺,但都係有少少痛的,今次最新既技術同過往唔同,SHR 無痛激光永久脫毛技術,係首先用SHR In-Motion ,先係表皮以25度既既光,用冷凍系統加快散熱速度,再去到真皮層45度,再去到毛囊加熱至50度去脫除毛髮,呢個療程進行既時候只係有少少暖暖地,儀器係皮膚上碌碌下咁,好舒服,一啲都唔似做緊脫毛,不過呢個療程要進行既次數相地會多少少,之前既療程大約4-6次左右,但呢個療程大約要6-8次,但因為真係唔痛呢... 所以如果比我我會揀用多少少時間去做個唔痛既。試做完之後,見到皮膚都比未做前白了一點。



之後仲收到今次活動既禮物,係乜野黎?



係主題房既POST CARD 同一枝MOET 既玫瑰香檳唷,送比一眾 YOU ARE THE ONE 既 Bloggers 們,多謝 Neo Derm 咁花心思既既PR ,我唔舒得開黎飲呢,等我留返黎同我將來既THE ONE 飲先得!

另外呢,如果你想試做,可以按此登記:http://www.dermes.com.hk/edm/201009/DBLXS0910E/Form.aspx?ref=DBLXB0910E
除左可以試做之外,dermes 仲會送 Bioderma 落妝水一枝,想試下唔痛脫毛新技術就要係9月30號前登記唷!




閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin