星期五, 10月 01, 2010

好岩濕疹皮膚用既 Pot of Gold (送出10個15G試用)



早前收到公關送來既 Pot of Gold ,其實我自己都係用家黎,因為飽受濕疹之苦,雖然TOUCHWOOD 唔係好嚴重既濕疹皮膚,但每當轉季皮膚總會出問題,之前有用類固醇既藥膏,但係知道類固醇會令皮膚越搽越薄,所以就係網上搵黎資料,結果我就係網上訂左紐西蘭出既 Pot of Gold 啦!

有關方面電郵比我既資料:



其實答應幫佢地寫試用,係因為我用過又真係覺得好用,成分只有天然油及蜂膠 (beeswax),75% 是使用有機品製做,不含香料,不含類固醇,及不含任何致癌物。也不含石油製品如 Petroleum,譬如說同樣質地的 skin balm 如 Vaseline (凡士林),主要成分就是 Petroleum 了。濕疹患者如果接觸了含石油製品的產品,有機會引致皮膚的抵抗力下降,會令到濕疹更難診治,用得比較安心,我自己當佢係凡士林咁用,因為凡士林含有石油副產品,所以其實我已經唔只一次係 blog post 講我唔用凡士林,有啲媽媽會買黎幫BB搽,因為啲人成日話凡士林好好,我自己就覺得唔岩BB 用,咁細個就接觸呢啲唔好既成份,第日皮膚點會好?所以我叫妹妹買 Pot of Gold Baby Balm 比BB 用!

用左成年啦,每次皮膚一痕就搽,佢成份天然,雖然冇個啲含類固醇既藥膏咁快見效,但係用左佢又的確濕疹好返好多!


呢個係公關比我既試用品係50G,佢有分50G 同100G 裝的。睇下我個個已經好舊了!



我自己個個已經用到就黎見底了!有時厚厚地黎搽咀仔敷過夜當LIP MASK!



我個盒唔小心放左係窗邊比太陽晒溶溶地,新既其實冇咁油的,軟膏狀。




而家香港有代理,要買方便好多呢!www.bellagiobeauty.com,有多個銷售點。
仲可以係FACEBOOK 加入佢地既PAGE: http://www.facebook.com/pages/Pot-of-Gold-Hong-Kong/

最後 Pot of Gold Hong Kong 仲送出十個15G 既POT OF GOLD 比大家試用!
有意者就張姓名、電話及電郵留言(請按張貼意見,留言不會顯示,請大家放心!),並將資料 EMAIL 到:sales@bellagiobeauty.com (請注意必需留言留下資料和把資料EMAIL 的!)
(試用者需要係返FACEBOOK Pot of Gold Hong Kong 寫用後感的!)



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin