星期六, 10月 23, 2010

慘慘.... 身體年齡變了40歲了 「21世紀回春之旅 (1)」



早前 Elyze 的PR 打來,問我有冇興趣試做佢地既療程,一向胖胖的我,當然有興趣啦!但開心過後,收到資料先知要去驗血....嘩!我好怕好怕比針拮,因為我血管太幼,冇乜經驗既姑娘會拮我幾針的,不過答應了,唯有頂硬上,苦。

不過後來睇完個報告,又覺得拮一針都抵既,因為今次既驗血,令我可以發現左身體出左問題(明明上年尾先做完驗身架),不枉我去化驗所拮一針(對了,不是在Elyze 驗血的,是在驗身中心做化驗,報告交回 Elyze)

之後第一次約見治療師同營養師..... 那日見完之後,連飯都唔想食,因為結果太令我害怕了。

「機能老化指數測試」(HK$800) ,透過驗血,從血液中,分析三項可以反映身體年齡既指數,分別係:

三酸甘油酯 (Triglycerides) - 心血管的健康指數
脫氫異雄固酮 (Dehydroepiandrosterone Sulfate-DHEAS) - 荷爾蒙既健康水平
糖化血色素 (Hemoglobin Level A1C-HbA1c) - 測試糖尿病的風險

三酸甘油酯同脫氫異雄固酮既指數好理想,心血管我仲好年輕添;荷爾蒙既指數都符合我既年齡,唯一出問題既就係糖化血色素 HbA1c﹐我去到前期糖尿病既階段,聽到都好驚,因為HbA1c偏高,所以將我既平均年齡拉高左十年!

聽到前期糖尿病,咁我梗係好擔心咁問營養師,其實呢個化驗係化驗緊我呢2-3個月既血糖水平,我諗起我呢期食小蜜蜂既夾糖食得好多下,我諗係呢個係主要既原因,仲有原來有好多食物既GI都好高,咁會拉高個升糖指數,所以要揀低GI 既食物黎食。營養師話只要我乖乖地忍口唔好食咁多高糖既食物,就會降低個 HbA1c 指數。(戒口戒口,我已經兩星期去夾糖食,我唔有糖尿病.... 嗚嗚)

這些都可以吃的,SUGAR FREE.....NO FAT!!!!


網上找來的,不太清楚,大家可以SEARCH 下高GI值的食物表應該會找到相關資料。


分享到這裡,下次再同大家講下我身體有幾多團這麼大的脂肪吧!


有冇想體驗一下這個「21世紀回春之旅」呢,而家可以免費體驗一下,等你了解多點自己的身體!(我覺得呢個係重點!)

http://www.elyze.com.hk/edm/201007/EBUFF0710G/form.aspx?ref=EBLOB1010K

可以得到一次 Elyze 「機能再生」系統體驗一次 (HK$2,230),體驗後仲有機會得到1個月既「機能再生」系統 (HK$7,640)添呀。



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin