星期一, 10月 18, 2010

IMEDEEN 伊美婷多元修護配方-全身肌膚的護膚品



九月既時候,我試食 IMEDEEN 伊美婷多元修護配方 (相關文章),食左兩個月,要黎同大家匯報一下。

好少試用會長達兩個月,今次既試食令我可以好全面咁體驗口服護膚品既功效,由其係呢啲轉天氣既日子,肌膚既抵抗力比較薄弱,好多時皮膚既問題就會出現。
今次食住IMEDEEN 伊美婷多元修護配方黎轉季,我都好留意住全身皮膚既問題,平時一轉季膊頭同手手腳腳既皮膚都會出現皮膚既問題,好痕好痕咁,有時係咁抓又會抓傷左,皮膚又會變深色左,好難睇,有時搽野都要搽長時間啲先會好,其實係因為天氣開始乾,皮膚變得乾所以就出左問題,食IMEDEEN 伊美婷多元修護配方,每日兩粒,皮膚竟然冇出現問題,過往生理期出粒粒既情況都少左好多,皮膚冇咁乾,就算平時有時懶左冇搽足夠既護膚品,皮膚都冇變得好乾。


我地平時只會好花時間照顧面上面既皮膚,往往都會忽略左身體各部位既肌膚,有時又因為好忙,有時又因為好懶,但係做女仔唔懶得,每日搵杯水食兩粒IMEDEEN 伊美婷多元修護配方就可以為全身既肌膚補給左補品一樣。




伊美婷多元修護配方 (一盒60粒/HKD$670)

告 別歲月痕跡,輕鬆修護延緩衰老。伊美婷多元修護配方擁有深海魚類蛋白精華以及 Lycophence GS TM-混合兩種高效抗氧化分子的天然萃取精華,能快速中和自由基的傷害。抗氧化分子、葡萄籽及番茄紅素的三方配合,在膠原蛋白及彈性纖維四周,立即組成一 道防護層,全面抵抗自由機侵害。

伊美婷多元修護配方,為皮膚素質及水分均衡帶來極致的效益,並在12星期內減少細紋與皺紋。

 
 
 




我食緊既係呢款,我覺得食左佢,唔只係面既皮膚好,連身既皮膚都好左,有晒我地而家肌膚面對緊既問題,好好呢,面上面既肌膚會試用其他護膚品,但膊頭既皮膚就冇因轉季而變差,掂唷!



再次多謝 Beauty Exchange 同埋 IMEDEEN 今次既試用呢!




閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin