星期日, 10月 31, 2010

花多眼亂之 Christmas sets 2010 - Part 1

十一月,各大品牌既 Christmas Sets 已經有報導,我都密切咁留意住,睇下邊SETS 岩自己用,女仔買黎自用扮靚靚外,男仔送禮給女生又多左好多選舉,仲要好多品牌出既 PALETTE ,真係一盒滿足左好多個願望添呀。

第一個介紹,首推係靚到真係嘩一聲既 Jill Staurt 既 Secret Tease Collection 啦!

Blush Blossom #101
Jelly Eye Color N #104 Satin Lingerie
Jelly Lip Gloss
Night Jewel Perfumed Body Powder
Flase Eyelash
加埋個大大個既化妝袋(我諗岩去旅行用,因為好大個!),連埋個胭脂掃成七樣野,HK$580,OK 喎!27號開始已經供會員電話訂購,我打左成個鐘都冇人聽,好在妹妹打到電話去預訂,星期一lunch 就買佢走,仲要幫另一個微博FD 買添:P (呢個一定會去買的,嘻嘻)
11月1日發售

第二個係RMK ,係雜誌見到。RMK CHRISTMAS PALETTE & BRUSH SET 2010
個 Palette 個色好大路,有四色眼影、三色修容的胭脂,Lip Gloss 一枝,睫毛液同埋蜜粉,連埋工具,一盒已經可以帶出街化妝補妝用 (HK$800)


另外既 BLUSH SET 又係好吸引,因為好耐之前上過RMK 既化妝班(相關文章),對佢既胭脂掃留下極好既印象,但個胭脂掃都成五百幾蚊(冇記錯既話....),今次呢個迷你化妝掃套裝,雖然係迷你,但都係好吸引,價錢應該係平均一百蚊一枝(HK$560),我想換過啲化妝掃,所以都在考慮中!(考慮係因為仲有其他品牌都有BLUSH SET 麻,睇定啲睇定啲!)

Eyeshadow Brush - 2支
Eyeshadow Chip - 1支
Eyebrow Brush - 1支
Cheek Brush - 1支



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

2 則留言:

Mikithequeen 說...

结果买到JS SET 吗?

閃閃星小藍 說...

Mikithequeen> 買到了。用緊呢!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin