星期三, 10月 06, 2010

Clarisonic(r) PLUS 送五部超聲波潔面儀




之前係網上面見到其他 Bloggers 試用 Clarisonic(r) PLUS 超聲波潔面儀,好吸引咁,不過成二千幾蚊,又未捨得買喎,岩岩係 Facebook 見到佢地開左個 Page,搞左個小遊戲,詳情如下:

為慶祝Clarisonic正式登陸香港,我們誠意送出共 5台 Clarisonic(r) PLUS超聲波潔面儀(每台價值港幣$2,100元),讓您親身體驗這一台風靡國際影星、皮膚專家及紐約時裝週、橫掃英美日三地的「一分鐘聲波美容奇蹟產品」!
成為我們的幸運兒,辦法十分簡單:
1. 於Clarisonic Hong Kong Facebook網站按「Like」,成為我們的成員。
2. 以25字或以下,分享您的獨家美容心得(如:「用風筒吹暖睫毛夾,可夾出完美娃娃睫毛!」)可以去呢度留->Comment

3.
邀請您的朋友「Like」您的心得。所有獲得30個或以上「Like」的心得,即有機會參加抽獎
獲得最多「Like」的,便是今次的幸運兒了。勿失良機,快來分享這個「一分鐘聲波美容奇蹟」吧

大家留 Comment 既時候,都 Like 一下我個 Comment 呀!
我既 Comment 係:Littleblue Tammy
用豆腐黎磨面,皮膚會變得更加白滑! (我是第七個COMMENT 呢!) -> Like Comment

只要有30個LIKE 就可以抽獎唷!大家都黎參加唷!

截止日期:10月13日



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin