星期日, 10月 10, 2010

Sofina beaute 花花美白配方



最近打敗仗,係公司同屋企不斷咁交叉感染,身體好弱,好耐冇試過病得咁反覆無常,一時好返好多冇乜野,有時訓醒仲辛苦過尋日,不過護膚品照用,產品照試,所以仲有好幾篇試用文要出,呢兩日一次黎過大REVIEW~~~~


首先講 Sofina beaute既花花美白+抗老化系列,試用左成個月,到而家日日都仲用緊,好鐘意用 Sofina beaute 既產品,之前用過幾支既潔面泡泡,又有用抗老化既LOTION,仲有用佢SPF24 同50既防曬,所以今次推出既美白+抗老化系列真係好岩我呢!

又白又滑係每個女仔都想,本身 Sofina beaute 係 for 25歲以上既女生用,因為而家周邊既環境污染日益嚴重,抗老化已經唔係30+, 40+甚至50+既事,正所謂預防勝於治療,皮膚都一樣,你唔好好護理,到出現老化既時,去補救係難過去預防的。

今次除左抗老化之外,仲有埋女生好著重既美白成份,一方面可以抗老化,一方面又可以美白,而因為抗老化可以令皮膚增加彈性,美白又可以令皮膚有透明感。



今次試用,每次洗完面,我會先用美白化妝水II (II 係Light Moist 水潤型),先倒兩下落手心,再印係面上,等一等又再倒兩下重覆動作,增加滋潤;之後再用美白美容乳液,不過呢個STEP 只係 for 晚上用,因為朝早可以用防曬系列,用大約 2CM 既份量搽係全面,係夏天開冷氣既日子,有足夠既滋潤之餘又唔會太油,所以真係好愛用呢!



如果你怕太潤又或者太乾,Sofina 呢個系列好貼心咁,提供左四種不同既滋潤度比你揀,我就岩用II號,另外佢仲有:
I Fresh 清爽型
II Light Moist 水潤型
III Moist 滋潤型
IV Moist Enriched 豐潤型

可以因應你肌膚既情況,同季節既不同黎選擇,好好呢!

多謝 HKCOSME.COM 同 Sofina 今次提供既試用,今次用完呢 set 我自己都會再買黎用,回購度我比五粒星星呢。

閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin