星期二, 10月 05, 2010

您的骨骼很堅固嗎?



一直知道鈣對預防骨質疏鬆好重要,但係自細我就唔鐘意飲奶,大左雖然都會間唔中飲下,但又真係間唔中,年紀越黎越大,有啲問題都必需正視,正好 HKCOSME.COM 抽中可以去做一次「超聲波骨質密度測試」



超聲波骨質密度測試好快就做完,大約只係需要五分鐘左右,會係你平時少用力既手,手踭至手指尖一半既位置,做超聲波骨質密度測試,我既測試結果係低危偏中危,開始有危機呢!




正值30歲既我,係骨質密度的高峰期,然後就會一直下跌,35歲前係可以將鈣儲起,過左35歲後就有得再儲,只可以靠攝取鈣黎「維持」住骨骼既健康,所以呢五年對我黎講完來好緊要了,因為我平時真係好少飲高鈣奶類既飲品黎補充鈣質呢!


嘩!呢啲係咪金玉其外,敗絮其中?當骨質流失的速度大於重造,會令骨質密度下降,骨骼變得疏鬆脆弱,容易會導致骨折呢!


展銷除左超聲波骨質密度測試外,仲即場可以因應自己喜好買黎飲,我因為其實都幾怕奶,所以買左豆奶,一樣有鈣質呢!


多謝HKCOSME.COM & 安怡送左奶粉,仲有一包包既倍濃系列方便帶出街,自己仲入左好幾包豆奶添唷!



您的骨骼很堅固嗎?平時飲食唔均衡既你,都要注意骨骼既健康啦!取左係飲食攝取足夠既鈣外 (例如我,需要每日1000 毫克),仲需要做適量既負重運動。咁個人就健健康康啦!仲要留意下身邊既人例如爸爸媽媽,佢地未必會注意骨骼既健康,到骨折既時候就手尾好長啦~

查詢電話:2958 3203

閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin