星期六, 10月 23, 2010

Formula 10.0.6 - So Totally Clean Sensitive 防敏深層潔膚水



病左幾個星期,以為自己好返又冷不防又暈又想嘔,好難搞,閃閃的星球更新也變得很慢,真的對不起來看的朋友們,好了,呢兩日會一連出幾篇文章,本來想放埋一篇出,不過想想還是分開介紹好了。

之前 PR 送來一隻我之前係萬寧見過的新品(就是一見到有新野要睇下啦!習慣黎咯!),黎自澳洲既 Formula 10.0.6 ,我收到既試用品係 So Totally Clean Sensitive 防敏深層潔膚水,以往我都有用過唔同牌子既潔膚水,所以都叫做可以比較一下。

之前我用既潔膚水都係透明冇色的,呢支潔膚水就藍藍地綠綠地咁,因為完全冇酒精成份,所以我用得都放心,好怕啲酒精成分令皮膚變得好乾。佢既主要成份係:

小黃瓜 (Cucumber)
  • 深層清潔,鎮靜及舒緩肌膚
  • 淨化及緊緻毛孔,減少油脂分泌
  • 修護肌膚天然酸性保護膜
  • 令肌膚柔滑亮澤
塔斯曼尼亞海藻 (Tasmanian Sea Kelp)
  • 產自澳洲塔斯曼尼亞海洋
  • 潔淨及清理皮膚毒素
  • 修復及潤澤肌膚,平衡水份
  • 保護肌膚免受感染
洋甘菊 (Chamomile)
  • 鎮靜及收斂肌膚
  • 減少油脂分泌

呢款係專為亞洲人幼嫩膚質設計,2合1潔膚水,只要一次過就可以做到深層精潔同埋爽膚既效果,仲可以平衡油脂,每次倒係化妝棉上用,連眼同埋頸都可以用,唔當洗面都可以當爽膚水用。

我係好好好趕既朝早,會貪方便用佢黎清潔過左一晚既肌膚,一晚都可以分泌油脂同污垢,諗起冬天連面都唔想洗既朝早,呢個就真係好方便,最近好病,病既日子起身唔想洗面(因為暈麻),就一定係用佢,用完佢皮膚唔會拉住拉住好乾咁,仲有點滋潤感添。




So Totally Clean Sensitive 防敏深層潔膚水 $79/200ml
萬寧獨家發售

閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin