星期日, 10月 10, 2010

訓著覺黎纖腿 - 夢の纖腿襪



其實我只係著左佢三晚,第一晚我著左半晚因為唔習慣所以半夜醒左除左佢,到第二晚都照著,又冇乜野,第三晚已經完全習慣左!我著既係M 碼,佢有分M 同L !


可以拉到去小腿,但係我覺得只係瘦小腿用,如果想瘦埋大腿,咁要用夢の纖腿襪褲了!
棉質,但好緊的,不過好過用纖維,棉質都係舒服啲既!


未著之前,我度過我小腿係 38.5 cm ,個盒寫一晚去水,咁我第二日再度啦,但冇變過,不過都知要有啲恆心既,尤其係呢啲訓係度唔駛郁都可以纖腿既產品。

到第二晚我又照用,第二朝覺得小腿肚冇咁脹,度一度啦,嘩!係 38 cm 喎,有啲效喎。

到第三晚,又著住佢黎訓覺,第二朝除左佢覺得對腳有平時咁累,再度埋原來減左 1.5 cm 啦!變左 37 cm 啦!






盒後面有教點著,要跟住個指引慢慢拉上去,因為好緊,要慢慢黎!

如果你係全肌肉小腿,就未必咁有效,佢係比你係訓覺時用壓力黎去水腫纖細小腿﹐我覺得都岩長期要企既女生著,因為著完佢對腳真係冇咁累架!

用多一排,再同大家 report 啦!


佢地係 Facebook 仲有 Fans Page 添:http://www.facebook.com/pages/Scholl-Hong-Kong
佢地個WEBSITE: http://www.scholl.com.hk/index.html



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin