星期六, 10月 30, 2010

濕疹有冇困擾住你?(再次送出15G POT OF GOLD 試用。)



月頭的時候出過呢篇文章:好岩濕疹皮膚用既 Pot of Gold (送出10個15G試用),大家有印象嗎?當時有十位朋友抽中試用。因為我KEEP住用左一篇時間,濕疹 Touchwood 冇返發。但大家的試用文令我真係很深印象呢。

收到的試用文 (如果我有漏左你既試用文,通知我唷!):

Kanix 多用途的紐西蘭 Pot of Gold 神奇軟膏
Tata 我的第一桶金 (內有皮膚問題照片, 慎入!!!)
Mook Look 寄來好物(二)從紐西蘭來的一罐“金”?!
Maggie Pot of Gold skin balm
Tinny 神奇軟膏~紐西蘭純天然Pot of Gold

見到大家用得咁好,實在太好了,今次 Bellagio Beauty又再送多八個15G 既 POT OF GOLD 比大家試用,今次同上次有點唔同,報名係閃閃的星球 Facebook Fans Page 內(記得要先LIKE 閃閃的星球),請你影一張有濕疹問題既皮膚部位,Upload 上閃閃的星球 Facebook Fans Page,仲可以試埋點困擾你呢,我地會揀八位試用 POT OF GOLD (Deadline : Nov 10, 2010)



閃閃的星球 FACEBOOK 專頁已經開動啦!
閃閃的星球

http://www.facebook.com/littlebluebb
請給個 "LIKE" 加入唷,我會常在 FACEBOOK 更新試用動向唷!

沒有留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin